Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kl 05 i morges gikk vannet.skal ringe inn til fødestua kl 08,men regner med at det ikke kommer til å skje noe med det første:-).

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Spennede!! :) hos meg begynte fødsel igår med rier og blødninger, og åpning på litt over 1 cm. Venter nå bare på litt kraftigere rier, det kunne ta noen timer, eller et par dager.. vi løper rundt litt småstressa her! :P føler meg i grunn ganske klar til å møte prinsen nå! :)

Ønsker deg masse lykke til!! :):)

Skrevet

Spennede!! :) hos meg begynte fødsel igår med rier og blødninger, og åpning på litt over 1 cm. Venter nå bare på litt kraftigere rier, det kunne ta noen timer, eller et par dager.. vi løper rundt litt småstressa her! :P føler meg i grunn ganske klar til å møte prinsen nå! :)

Ønsker deg masse lykke til!! :):)

Skrevet

Spennende, masse lykke til:D

Har hatt 5 cm siden sjekk i går kl13, men sitter her enda gett.. Håper det starter snart her også!!

Skrevet

Lykke til dere!

Kjenner jeg blir misunnelig!

Krysser fingrene for at det er min tur snart!

Skrevet

lykke til!! Heldig!! :) skulle ønske d var meg....;-)

Skrevet

fortsatt ingen rier her.men det sildrer og sildrer...:-)

Skrevet

spennende :) lykke til :)

kan jeg spørre, er det ekkelt når vannet går? hehe:) hvor lenge kan man gå "uten vann" i magen før bebisen kommer?

Skrevet

Her gikk vannet kl 11 i dag =)

Om ikke riene kommer av seg selv så blir jeg satt i gang i morgen =) Har time kl 10. Veldig spennende. Har 18 dager igjen til termin så glad jeg slipper å gå over.

LYKKE TIL!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...