poppys Skrevet 9. oktober 2010 #1 Skrevet 9. oktober 2010 Kl 05 i morges gikk vannet.skal ringe inn til fødestua kl 08,men regner med at det ikke kommer til å skje noe med det første:-).
mama&mini Skrevet 9. oktober 2010 #2 Skrevet 9. oktober 2010 Spennede!! hos meg begynte fødsel igår med rier og blødninger, og åpning på litt over 1 cm. Venter nå bare på litt kraftigere rier, det kunne ta noen timer, eller et par dager.. vi løper rundt litt småstressa her! føler meg i grunn ganske klar til å møte prinsen nå! Ønsker deg masse lykke til!! :)
mama&mini Skrevet 9. oktober 2010 #3 Skrevet 9. oktober 2010 Spennede!! hos meg begynte fødsel igår med rier og blødninger, og åpning på litt over 1 cm. Venter nå bare på litt kraftigere rier, det kunne ta noen timer, eller et par dager.. vi løper rundt litt småstressa her! føler meg i grunn ganske klar til å møte prinsen nå! Ønsker deg masse lykke til!! :)
Lotta2010x2012 Skrevet 9. oktober 2010 #4 Skrevet 9. oktober 2010 Spennende, masse lykke til:D Har hatt 5 cm siden sjekk i går kl13, men sitter her enda gett.. Håper det starter snart her også!!
Voyeur Skrevet 9. oktober 2010 #5 Skrevet 9. oktober 2010 Lykke til dere! Kjenner jeg blir misunnelig! Krysser fingrene for at det er min tur snart!
Sannellerslik? Skrevet 9. oktober 2010 #6 Skrevet 9. oktober 2010 lykke til!! Heldig!! skulle ønske d var meg....;-)
poppys Skrevet 9. oktober 2010 Forfatter #7 Skrevet 9. oktober 2010 fortsatt ingen rier her.men det sildrer og sildrer...:-)
Mrs. Fix It- stor+liten Skrevet 9. oktober 2010 #8 Skrevet 9. oktober 2010 spennende lykke til kan jeg spørre, er det ekkelt når vannet går? hehe:) hvor lenge kan man gå "uten vann" i magen før bebisen kommer?
Lykkelill 84 g03 & j10 Skrevet 9. oktober 2010 #9 Skrevet 9. oktober 2010 Her gikk vannet kl 11 i dag =) Om ikke riene kommer av seg selv så blir jeg satt i gang i morgen =) Har time kl 10. Veldig spennende. Har 18 dager igjen til termin så glad jeg slipper å gå over. LYKKE TIL!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå