Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2010 #26 Skrevet 9. oktober 2010 Selv om tanken er god og lønna grei nok bør du si opp den jobben. Å ringe å plage folk er ikke en anstendig jobb. Det er faktisk veldig plagsomt at mennesker ringer meg og ber om penger selv om det er til et godt formål. Jeg har sluttet å ta telefonen når jeg ikke vet hvem som ringer, for som oftest er det en telefonselger. Har vært reservert mot telefonsalg noen år, men det er stadig vekk noen som ringer. Ja, du gjør bare jobben din, men du har selv valgt den!
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2010 #27 Skrevet 9. oktober 2010 Nei, jeg valgte den ikke selv. Valget var å ta jobben eller å ikke få penger fra nav Når det er sagt så jobbet jeg der ikke så veldig lenge da salg ikke er helt min greie, he he!
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2010 #28 Skrevet 9. oktober 2010 Hoho, ja da så. Jeg tenkte helst på HI
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2010 #29 Skrevet 9. oktober 2010 He he, oki. Trodde den var rettet min vei. Hilsen superselgeren... ehh...
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2010 #30 Skrevet 9. oktober 2010 90% av de selgerne som har ringt meg privat mangler jo grunnleggende folkeskikk. Jeg fikk en tlf om salg av en tjeneste for ikke lenge siden. Selgeren pratet i flere minutter om produktet. Jeg sa jeg ikke var interessert opptil 10 ganger. Så sier han, er du interessert i å få en brosjyre på det. Ja takk sa jeg da. Samtalen ble forresten tatt opp av dem. Så går det en uke og jeg får en regning på 2000-3000 kr fra firmaet. Jeg ringer til firmaet og ber om selgeren jeg snakket med. Han er ufyselig på tlf og jeg spør hvorfor i h..... han sender meg faktura på noe jeg ikke skal ha. Videre påstår han at jeg har samtykket og at jeg sa ja takk på slutten. Jeg sa ja takk til en brosjyre. Så sier han frekt at han hørte at babyen min gråt i bakgrunnen og at jeg var stresset osv. Jeg var ikke stresset jeg ville bare legge på. Jeg ber han høre på samtalen de tok opp og ba han slette regningen da jeg aldri har sagt jeg skal ha den tjenesten.¨ Han påstod at jeg husket feil og da klikket det for meg. Jeg skjelte ut fyren så det holdt. Han prøvde å overtale meg til å tro at jeg hadde sagt ja. Jeg var så sinna, Prøvde å få tak i en sjef over han og fikk til slutt tak i han. Han skulle lytte på båndet og ringe meg igjen. Han ringer tilbake og sier at jeg sier ja takk til tilbudet på båndet. Her lyver altså sjefen i firmaet til meg. Jeg ber da om at jeg skal ha en kopi av båndet, men det gikk selvfølgelig ikke. Jeg tror han skjønte at jeg kom til å gå videre med dette så han ringte meg opp og sa at de skulle selvsagt slette det selv om jeg hadde sagt ja som han påstod. Det var forresten Dun og Bradstreet hvis noen lurer.. Men at sjefen for selgerne kan sitte og påstå at jeg sier ja til noe jeg aldri har sagt ja til og at det også er tatt opp på bånd, det synes jeg er skremmende.. Så når jeg får en selger er det bare nei takk før de rekker å si noe særlig.
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2010 #31 Skrevet 10. oktober 2010 Maken til kjeltringpakk, henviser til anonym 20:52. Oppfordrer alle til å navngi sånne umoralske firmaer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå