Gå til innhold

hadde sa i går så jeg må forlate dere jenter..

Anbefalte innlegg

da må jeg og min kjære forlate dere i mai gjengen.. hadde sa i går og var på ul i dag tidlig og alt hadde detti ut. er helt knust nå men holder motet oppe og vi fortsetter og prøver.. så menger meg på bli gravid tema.. lykke til alle her inne og spesielt deg gulda. håper jeg smetter inn i en av de nærmeste mnd etter dere med en spire som sitter.. takk for god samtaler og mange intressante debatter.. klem

Fortsetter under...

Dette var jo kjempe triste nyheter......virker som du tar det fint!

Lykke til med videre prøving.

Jeg hadde sa i august og var gravid neste mnd igjen,så lett å bli gravid igjen stort sett.

Å nei, stakkars du! Det var fryktelig trist! Ååå, vet hvor tomt det er når alle drømmene rives bort. Husker ikke om du har vært gjennom det før. Nå trenger du å sørge, gråte alt du vil, og jeg håper du har folk rundt deg du kan prate ut med.

Jeg følte at mannen min kom mye fortere over det, og at jeg burde ta meg litt sammen fordi det var gått litt tid. Men ei venninne sa noe godt: At jeg kunne tenke at det var mitt barn, bare at det nå var i himmelen. Om ikke akkurat himmelen er trøst for deg, så var det er eksempel. Poenget var at jeg fikk føle tilhørighet til barnet, at det faktisk var mitt, men at jeg bare ikke fikk ha det så lenge. Det hjalp meg, og fikk meg til å skjønne at jeg hadde grunn til å sørge.

Og så ble det etterhvert lenger og lenger øyeblikk uten at jeg følte meg tom eller tenkte på det. Det var godt å komme litt videre, men samtidig så skal jeg alltid huske bursdagen vi ikke får feire.

Vi ble raskt gravide igjen. Krysser fingrene for deg også! Det å prøve og å se fremover var også en god trøst.

Selv fortsetter jeg å blø, så føler meg så sliten og lei av å gå med utryggheten. Tusen takk for lykkeønskninger! Jeg trenger visst mye av det.. Babyen har allerede overlevd en hel del, men føler meg aldri trygg.

Skal se etter deg på 1.tri, og ønsker deg lykke til videre. Sender deg en stor klem, og håper du aldri får oppleve det samme igjen, men at du får en deilig liten baby om ikke alt for lenge.

takk gulda :) jeg skal krysse fingrene for deg hele veien :) men blør du mye? du får vel tettere oppfølging da siden du blør. håper det går veien for dere nå. samboeren min er helt fantastisk og tar godt vare på meg og vi gir oss ikke håper jeg blir fort gravid igjen.. hvor holder du til henn? er dette ditt første barn? kan hende jeg allerede vet svaret men er så mange som skriver så vanskelig og huske hehe..

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...