Gå til innhold

Noen her som vet hva "NAVI" er? Jeg har fått inn mye penger på kontoen min fra Navi - skjønner ingenting.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nav Innkreving - barnebidrag

Skrevet

Hm.. kan det være den alkoholiserte faren min som har fått seg jobb og må begynne å betale ned GAMMEL bidragsgjeld da?

Skrevet

Det kan nok stemme da! Ring navi på 21 05 11 00, så får du litt mer info! Vet ikke om du kan finne noe på "dine utbetalinger" på nav.no. Kan jo prøve!

Skrevet

Takk for tipset. Viste seg at mine antagelser var riktige. Han har visst fått seg jobb.. godt for han. HI :-)

Skrevet

Ville tatt kontakt med min gamle alkoholiserte far om jeg var deg. Betyr vel at han har begynt å få orden på livet sitt, så ville latt han få beholde pengene sine.

Skrevet

Hva behager ? Du aner virkelig ingen ting om mitt forholdt til min far eller vår historie, 2326. Så du kan holde dine meninger for deg selv. Hilsen HI

Skrevet

Den var god du 23.26, enkelt å tilgi når det gjelder andres liv tydeligvis...

Det er ikke bare bare å tilgi år med alkohol, det fører ofte med seg omsorgssvikt, frykt og mistrivsel.

Ikke HI...

Skrevet

min mann fikk også fra navi i en alder av 23-24..

Og han tok imot med god samvittighet.. Faren hans stakk bare og flyttet til utland og brukte penger på damer der i stedet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...