Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2010 #3 Skrevet 8. oktober 2010 Hm.. kan det være den alkoholiserte faren min som har fått seg jobb og må begynne å betale ned GAMMEL bidragsgjeld da?
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2010 #4 Skrevet 8. oktober 2010 Det kan nok stemme da! Ring navi på 21 05 11 00, så får du litt mer info! Vet ikke om du kan finne noe på "dine utbetalinger" på nav.no. Kan jo prøve!
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2010 #5 Skrevet 8. oktober 2010 Takk for tipset. Viste seg at mine antagelser var riktige. Han har visst fått seg jobb.. godt for han. HI :-)
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2010 #6 Skrevet 8. oktober 2010 Ville tatt kontakt med min gamle alkoholiserte far om jeg var deg. Betyr vel at han har begynt å få orden på livet sitt, så ville latt han få beholde pengene sine.
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2010 #7 Skrevet 9. oktober 2010 Hva behager ? Du aner virkelig ingen ting om mitt forholdt til min far eller vår historie, 2326. Så du kan holde dine meninger for deg selv. Hilsen HI
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2010 #8 Skrevet 9. oktober 2010 Den var god du 23.26, enkelt å tilgi når det gjelder andres liv tydeligvis... Det er ikke bare bare å tilgi år med alkohol, det fører ofte med seg omsorgssvikt, frykt og mistrivsel. Ikke HI...
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2010 #9 Skrevet 9. oktober 2010 min mann fikk også fra navi i en alder av 23-24.. Og han tok imot med god samvittighet.. Faren hans stakk bare og flyttet til utland og brukte penger på damer der i stedet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå