The_Baby_Container_4Trimester Skrevet 8. oktober 2010 #1 Skrevet 8. oktober 2010 Masse flotte gravide damer a gitt. Jeg er misunnelig på dere vakre unge slanke gravide. Selv er jeg småfeit og halvgammel ( men for all del, ikke stygg altså). Sånn er det når man velger å få barn med de siste eggene man har igjen.
Voyeur Skrevet 8. oktober 2010 #2 Skrevet 8. oktober 2010 Nei, er såpass sky og sjenert og ukomfortabel med egen kropp at det hadde jeg ikke turt, men syns det er flott at folk tør! Blir også misunnelig, og ikke minst NOSTALGISK når jeg ser de purunge smellvakre gravide. Nå er jeg ikke sååå gammel da, men er i min 4 graviditet, og er egentlig lykkelig for at brystvortene fortsatt peker oppover
enits40 Skrevet 8. oktober 2010 #3 Skrevet 8. oktober 2010 He-he,bra innlegg - jeg joiner in! :-) Føler meg ikke helt som disse jentene, nei, men tenker at nåja - det kunne vært verre - er jo tross alt 16 år siden første gang!
ChrisLuka Skrevet 8. oktober 2010 #4 Skrevet 8. oktober 2010 hei! jeg var faktisk med, christina heter jeg =) MEN, mine damer... det skal sies at de har brukt photoshop en smule, puppene mine er egentlig fulle av strekkmerker... men, sånn må man jo bare leve med =) syns i hvertfall det var kjempe gøy, selv om det var litt rart å sta der splitter naken. hehe! det er i hvertfall gøy å se så mange flotte gravide damer på en gang =)
Elviras mamma Skrevet 9. oktober 2010 #5 Skrevet 9. oktober 2010 Hej hej! Jag var en av de 26 gravida damene i GRAVID (blond med tatueringar på hela armen). Himla kul grej att ha varit med på faktiskt. Som ovanstående sa är det en hel del photoshop som har härjat på bilderna. Jag önskar att jag var lika fin i verkligheten som på bilden men sanningen är att jag har FULLT av kviser i ansiktet och på ryggen. Sådant retucheras ju alltid i blader och jag vet ju inte hur mycket min acne har att göra med min graviditet så för mig var det helt greit att de fixade det. Däremot är jag lite förvånad att de fjernet strekmerker (har själv inga men vet att andra hade) vilket är en så pass vanlig "defekt" i ett svangerskap. Jag tycker det hade varit bra och kanske viktigt att visa strekmerker i detta reportaget eftersom det handlade om den naturliga gravida kroppen. Jag stussar också lite över att de flesta var i runt samma ålder och i ganska lik form (flotta sunda kroppar). Detta måste ju ju ha varit en slump eftersom man inte sände med bild i söknaden eller så var det bara sådana som sökte. Hur som helst tycker jag att det var ett fint reportage eftersom det inte var bestämt på förhand vilka som skulle visas i bladet, det ska GRAVID ha ros för. Men tyvärr tror jag att ganska få eller iaf inte majoriteten av gravida norska kvinnor kan identifiera sig med de som är i bladet då alla var i lik ålder, hälsa och form och alla skavanker var bortretucherade.
The_Baby_Container_4Trimester Skrevet 9. oktober 2010 Forfatter #6 Skrevet 9. oktober 2010 Åh det var DEILIG å høre at de "shoppet" dere litt. Sambo har siklet på dere, så nå skal jeg fortelle at hans fru ikke er så ille heller. Uansett: nydelige var dere!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå