Gå til innhold

Hva skal din gutt hete?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en gutt fra før som heter Pål, og vi venter nå en gutt som kanskje skal hete Syvert eller Axel, jeg syntes Jo er fint også.. Vi får vel ikke bestemt oss før lenge etter fødtselen likevel..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har Sebastian fra før, tror det blir Sivert/Syvert denne gangen :)

Skrevet

vi står litt stille her,men har nettopp knekkt ut et navn.

Samboer liker sander og jeg liker tom(etter min far). Så Tom Sander blir det kanskje her. er ikke så mange som har den kombinasjonen heller. så krysser fingrene å håper at det går i smak hos samboer... blir skikkelig sur hvis ikke....

Skrevet

Her kommer en liten Mathias i januar. Har to gutter fra før som heter Preben Andre og Adrian

Skrevet

Vår vakre gutt heter Shawn Phillip ♥

Nå venter vi gutt nr 2 i Februar og gleden er stor . Navn er ikke lett, særlig ikke guttenavn synes jeg . Min mann er fra Australia, så vi må ha et internasjonalt navn , Mannen min liker Ryan ..men vi har jo litt tid til å tenke ♥

Skrevet

Vi har tenkt på Emilian.

Har Emma å Elias fra før:)

Skrevet

Om lille i magen viser seg å være en gutt så skal han hete Leon ♥

Skrevet

Eldstemann bærer navnet Benjamin og lillegutt får navnet Sivert :)

Skrevet

Har alltid vært svak for Eliah <3

Så det skal lillegutt hete når han kommer i februar <3

Skrevet

Eldste mann heter Ronni Nathaniel og denne skal hete Julian Alexander viss jeg får det som jeg vil :)

Skrevet

Vi vurderer Ørjan om det blir en gutt...Fordi vi ønsker å kalle opp etter farfaren...:)

Men er veldig usikre, for det passer egentlig ikke helt sammen med navna på de andre 2... Så vi får se...:)

Skrevet

Jeg vil ha Jonathan, barnefar er på glid på det navnet:)

Skrevet

Vi har begge to falt helt for navnet Theo <3

Skrevet

Vår lille gutt skal mest sannsynlig hete Karl Oscar.

Andre navn på lista er Isak, Noah og Benjamin.

Men vi vil gjerne kombinere navnet med Karl foran, siden samboern min heter Karl Martin. Vi kommer i såfall bare til å bruke Oscar i det daglige.

Skrevet

Vå gutt nummer 3 skal hete Leon eller Erik , må se han før vi bestemmer oss :)

Skrevet

Hei, hr har vi allerede en gutt osm heter Patrik født i 2005, nå venter vi en gutt til som skal hete Phillip :) og han har jeg termin med i mars :)

Vanskelig og finne navn nr to på en gutt, hadde 3, men dette sto igjen hos oss. men store bror vil gjerne at lille bror skal hete adrian. hehe

så vi får se ann, men mest sannsynelig blir det phillip :)

Skrevet

Vi har en sønn som heter Gabriel og en datter som heter Isabell så vi må ta hensyn til begge deler når vi velger navn. Vi er ikke enige om guttenavn enda, men jeg har fullstendig falt for Philip :)

Skrevet

Min heter Steffen :)

Har litt lyst på Sigurd eller Sindre hvis lillegull blir en gutt, liker guttenavn på S, vet ikke hvorfor :P

Skrevet

Der er vi slett ikke enige! Vi har en gutt som heter Magnus fra før.

Nå tenker vi (vel, mest jeg...) på Eimund (motstand fra samboer), Trygve ("i alle fall bedre enn Eimund!" sitat samboer), og Eivind - sistnevnte tror jeg kanskje at vi liker omtrent like godt begge to... Men det er enda lenge igjen, vi har ikke tenkt så forferdelig mye enda. I alle fall har ikke HAN tenkt så mye. ;)

Skrevet

Her blir det en liten Max med et mellomnavn som ikke er helt bestemt enda.

• 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...