Petrine +spire=❤ Skrevet 8. oktober 2010 #1 Skrevet 8. oktober 2010 reiser jeg på jentetur til Praha Gleder meg masse til det. Skal bli deilig å komme seg vekk litt. Få andre ting å tenke på! Kommer hjem tirsdag og venter el torsdag. Håper egentlig at el venter en liten dag. Bare den ikke kommer før! Nei vi får satse på at det går fint ) Masse god helg til dere alle og lykke til alle som skal teste de neste dagene.
Rime Skrevet 8. oktober 2010 #2 Skrevet 8. oktober 2010 Åh, Praha er bare helt fantastisk. Sambo og jeg var der i Juni. Gled deg hvis du ikke har vært der før og god tur!!!!
Tuddeli Skrevet 8. oktober 2010 #3 Skrevet 8. oktober 2010 Riktig god tur, Petrine! Kose deg masse, masse! Shopping og shampagne ;-P
Petrine +spire=❤ Skrevet 8. oktober 2010 Forfatter #4 Skrevet 8. oktober 2010 Takk takk Ikke vært der før så det gleder jeg meg masse til ) Ja det blir nok opplevelser, shopping og ikke champange (liker ikke), men det blir nok annet godt i glasset =))) Kanskje jeg tar meg en cider i kveld )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå