MammaTilToTette + spire Skrevet 8. oktober 2010 #1 Skrevet 8. oktober 2010 Var og ble strippet i går,hadde 2 cm åpning. I går kveld prøvde vi det berømte kjerringrådet-sex. I dag har det kommet veldig mye slim,som jeg først trodde måtte være gamle sædrester,men det fortsetter å komme ganske mye og det er gul/grønt. Kan dette være slimproppen?? Eller må den ha gått før man i heletatt får åpning....??
*hopeful87* gutt '10 +spire Skrevet 8. oktober 2010 #2 Skrevet 8. oktober 2010 Jøss, Skjedde akkurat det samme med meg. Ble strippa i går jeg og, og hadde også 2 cm åpning. Hadde sex i går, og lå med murringer i hele natt. Slimproppen gikk til morran, det var sykt mye ekkelt slim med litt blod i. Det kan ikke sammenlignes med sæd, for det var så tykt og gele aktig, og MYE! Fargen her er litt gjennomsiktig mot gult. Sorry for ekle detaljer altså. ;-p Så ja det kan være den da ja ;D Håper det ikke er så lenge igjen til riene starter her nå..
Aprilripsen Skrevet 8. oktober 2010 #3 Skrevet 8. oktober 2010 Hvis det gulgrønne seige slimet er slimproppen så må den jammen være stor!! Har hatt det ganske regelmessig de siste ukene...
MammaTilToTette + spire Skrevet 8. oktober 2010 Forfatter #4 Skrevet 8. oktober 2010 Moro å høre at vi er flere som har det sånn:) Jeg har hatt så godt som ingenting utflod gjennom hele svangerskapet,så at dette er mer enn utflod er jeg egentlig overbevist om...Håååper hvertfall:)) 7 dager til termin her,så håper på rier snart!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå