Gå til innhold

Hva skal dere ha til middag idag da?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og hvem er kokk? Jeg lager ribbe jeg! Mmmmmmm :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

tomatsuppe.. og jeg er kokk... haha:P har alltid noe lettvint på fredager, siden vi lager noe godt på kvelden også;)

Skrevet

Jeg skraveler gjerne her inne på 3 tri ;) og lager nå blomkålsuppe fra et fersk hode, det blir veldig godt. På spotify spiller vivalidi, og det blir man i godt humør av :)

Jeg lager også et par brød i slengen, fra bunn av i dag....

I kveld skal jeg ha panert fisk (frysepakke dah!!), og i mellomtiden skal jeg strikke!!

Gravid i permisjon og husmor på 1,2,3 ;)

Skrevet

idag blir det noe så kjedelig som

fiskepudding, poteter og saus hos oss, er bare jr og jeg som skal spise far jobber sent, men tror kanskje vi

ikke kommer så langt, har endel vondt i magen nå så håper det skjer noe snart

Skrevet

Skal ha løvstek og pommes frites(sann god fra coop family:p). Vet ikke helt hvem av oss som skal lage det enda:)

Skrevet

fiskegrateng, type god gammeldags fra findus

Skrevet

her blir det kyllingfilet med potetbåter, salat og bretagne kyllingsaus..

Og jeg kjenner meg så godt igjen i beskrivelsen "gravid i permisjon og husmor på 1, 2, 3".. har i dag rukket å vaske 2 klesvasker, vaske over gulv (selv om det egentlig ikke trengtes siden jeg vasket grundig på onsdag), bakt knekkebrød, bakt skolebrød og er nå i gang med å rense kaffemaskinen og vaske kjøleskapet.. :)

Når det er gjort får jeg vel sette meg ned med strikketøyet..

Jeg må le av meg selv (for jeg er absolutt ikke kjent for mine husmoregenskaper, men noe må man jo finne på..)

Skrevet

Lagde lapskaus av elg idag. Min første, og den blei veldig god :) Fikk mye skryt :)

Mannen min kom hjem m mange kilo elgkjøtt fra høstens jakt igår. DIGG!!

Skrevet

Her ble det svinesnitzel med potetmos og salat. Det var godt men vi hadde det samme i går så jeg var litt lei det. Her i huset så er det jeg som er kokken, men setter stor pris på når samboeren min lager middag :)

Skrevet

Wow! Jeg er imponert over standarden her inne på maten! Sunne og hjemmelagde greier jo! Jeg måtte stikke fingern i halsen for å få sove. Selv seks timer etter middagen. Den halsbrannen suger altså! Det blir nok ikke bedre idag. Kjører på med biff, bakt potet og Jamie Olivers coleslaw. Kanskje tilogmed rødvin. Et nummer til slutt så kanskje vi får kapret årets kuleste fødselsdato!!!!

Skrevet

*Ler*

Her hadde vi hjemmelagde chicken uggets med ris, salat og Sweet and Hot saus... Spiste unødvendig masse saus, og har også planer om å forføre mannen i kveld.

Rødvin hørtes utrolig deilig ut, men her har vi ikke sånt i hus for tiden, da det er jeg som er vin personen i huset..

Vi får bare krysse fingrene for morgendagen!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...