Lexi79 Skrevet 8. oktober 2010 #1 Skrevet 8. oktober 2010 Dattera mi på 2 år sover ute i barnehage. Vi har brukt så lenge voksipose men den er for liten nå. Jeg trenger ny varm pose nå. Er easy grow som kan forlenges et godt kjøpt? Den er lang og kan brukes i pulk senenre også. Lammy XL ser veldig fint ut men jeg tror ikke den er så lang. Har dere erfering med de to posene eller kanskje det er noe bedre?
Lexi79 Skrevet 9. oktober 2010 Forfatter #2 Skrevet 9. oktober 2010 Voksi urban ser også veldig fint ut. Har noen den? Er det sant er hulene til sele er for høyt?
Galskapens overhode Skrevet 9. oktober 2010 #3 Skrevet 9. oktober 2010 Vi har easygrow til vår gutt. Og hvis han fortsatt sover når kuldegradene inntreffer, så skal han fortsatt bruke denne. Han er 100,5 cm lang nå og 19 kg .. 2 år og 8 mndr gammel. Har ingen erfaring med lammy xl.
<3D<3 Skrevet 17. oktober 2010 #4 Skrevet 17. oktober 2010 Jeg hadde samme problemet, og kjøpte Igloo Troller for noen uker siden.Kjøpte den med forlengerdel som kan brukes helt til han er 6 år. og kan ta den av så den blir kort igjen hvis det skulle komme en baby til! =) jeg er kjempe fornøyd og det virker det som at lillegutt er også=) han er 2,4år. Posen kom også best ut i test på Tv2 hjelper deg i fjor=) Siden han er såpass stor syns jeg det er veldig kjekt at man kan åpne posen i bunn, så skoa kommer ut hvis han skal sitte i posen også=)
temine Skrevet 17. oktober 2010 #5 Skrevet 17. oktober 2010 Jeg bruker rett og slett en vanlig sovepose. Legger det som er for langt under han som "madrass" i vogna. Så har han sovepose for alle våre telt- og hytteturer for resten av barndommen og i ungdomsårene:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå