Tilde mai -09 + spire okt -10 Skrevet 8. oktober 2010 #1 Skrevet 8. oktober 2010 Er 40 + + i dag, termin den 10.10 og var på modningsakkupunktur for 4 gang i dag. Spurte jordmor om hun kunne sjekke modning og evnt. strippe meg. livmormunnen var fremdeles lang og fikk nesten ikke stripet meg, pga lite modning! Blir gal av dette. Gikk 13 dager på overtid sist, hadde håpet noe skulle skje litt raskere denne gangen, men ser ikke slik ut gitt. Hadde håpet på litt modning iallefall etter 4 modningsakkupunkturer, men neida! Blir så sur! Men må nok bare innse at mine svangerskap er lenger enn 40 + 2, barna har det nok alt for godt inne i magen min til at de vil ut. Har heldigvis avtale med jordmor og legen min om at de skal pushe på sykehuset angående å bli satt igang hvis ikke noe er skjedd innen mandag. Dette pga komplikasjoner etter fødsel sist, som mest sannsynlig skyldtes overtid. ER så leeeei! Noen med erfaringer i forhold til hvor lang tid det tar å bli moden, når livmorhalsen fremdeles er lang og tilnærmet lik null modning? Noen som har fått den beskjeden og alikevel født ganske raskt etterpå? HÅper.....
Lykkemin Skrevet 8. oktober 2010 #2 Skrevet 8. oktober 2010 ei venninne var inne på sykehuset i går på termin med blødninger og fikk beskjed om at det ikke var noe åpning og hun var ikke moden i det hele tatt.. jm mente det kom til å gå langt tid enda, men nå er hun i gang og for en time siden kom riene med 10 min mellomrom og varte i 1 min så det er håp og selv hadde jeg på onsdag 2 cm åpning, var helt moden og legen mente han kom natt til torsdag.. vel i går kl 14 gikk vannet og ikke noe har skjedd enda... kjenner ikke noe til murringer en gang så her tar ting tid jeg er 38+4
Tilde mai -09 + spire okt -10 Skrevet 8. oktober 2010 Forfatter #3 Skrevet 8. oktober 2010 Nå ble jeg lidt lettet;) da er det i allefall ikke helt utelukket at noe kan skje om ikke så lenge;) Men tør nok ikke å håpe for mye;) Hvis vannet ditt har gått, blir du vel satt igang snart hvis riene ikke starter av seg selv? Lykke til iallefall;)
Lykkemin Skrevet 8. oktober 2010 #4 Skrevet 8. oktober 2010 ahus setter ikke i gang før det har gått 3 døgn så i verste fall må jeg vente til søndagen.. og det virker dessverre slik for her er det ikke murringer en gang takk i lige måte
Moen72 Skrevet 8. oktober 2010 #5 Skrevet 8. oktober 2010 Termin i dag, og fått samme beskjed som deg. Ble ganske overrasket siden jeg har gått med regelmessige smårier flere dager og trodde deg skulle være ihvertfall 2-3 cm og moden.. Men - legen sa at selv om jeg ikke var moden der og da, kunne jeg være det om en time eller to.. Så det kan vel gå fort høres det ut som! Vi får satse på det :-) Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå