Gjest Skrevet 8. oktober 2010 #1 Skrevet 8. oktober 2010 Da er jeg hjemme igjen - Og er i ekstase over å ha sett lille spire ligge i magen min & sprelle ) Alt var i den skjønneste orden, og det er veldig FLAKS! Etter både operasjon, kronisk sykdom og et tungt dødsfall, lever babyen i beste velgående, jeg er såå takknemlig Legen brukte utvendig apparat, så gjennom alle organer, blodgjennomstrømmingen, puls, og nakkefold. Jeg er så lykkelig nå <3
asdasdfasdf Skrevet 8. oktober 2010 #2 Skrevet 8. oktober 2010 Så heldig du er!!!! gratulerer!!!! Det må kjennes utrolig godt å oppleve at alt går som det skal med den lille i magen))).. Kos deg videre, snart skal du på 2 trim....
Elias,Emma&Sofia`s♥Mams♥ Skrevet 8. oktober 2010 #3 Skrevet 8. oktober 2010 Hipp Hipp Hurra!!! Dette er jo en lykkens dag!!! Det går faktisk bra denne gangen, skjønner du - vet det er uvirkelig, men det er sant!!! Vi sees, min venn
Knerten's mamma <3 Skrevet 8. oktober 2010 #4 Skrevet 8. oktober 2010 Så fint å høre! Masse lykke til videre
me5 Skrevet 8. oktober 2010 #5 Skrevet 8. oktober 2010 Så spennende å få bekreftet at alt er bra..... jeg venter nummer 3 og denne gangen føler jeg meg hysterisk!!!! Så jeg har også bestillt time om en uke da er jeg 12+ 3.... kan mesten ikke vente.... men da er det utvendig UL og faktisk mesten en ferdig baby....??? lykke til videre....
Gjest Skrevet 9. oktober 2010 #6 Skrevet 9. oktober 2010 Tuusen takk jenter - Dere er helt herlige! Gleder meg til å følge dere alle videre, helt til den siste innspurt Håper alle sammen får en fin helg med sine kjære! me5: Ja, jeg tok hvertfall en utvendig UL, og da var det ikke vanskelig å se at det var en liten minibaby nedi magen ) Lykke til, til dere alle sammen! Klemmer fra
me5 Skrevet 9. oktober 2010 #7 Skrevet 9. oktober 2010 ja jeg gleder meg masse.... hun jeg skal til tar også 3 d bilder men der er vel kanskje ikke det som er aktuelt på et så tidlig stadium...? en fantastisk tid men alikevel en en bekjumringsfull tid..... og det rareste er jo det at det er like spennende og " nytt" som om det skulle være første mann vi ventet!!!! kose dere i helgen da jenter.... og nyte godværet...;-)
Gjest Skrevet 9. oktober 2010 #8 Skrevet 9. oktober 2010 Ja, du har masse å glede deg til Jo, faktisk så fikk jeg med meg et 3D-bilde hjem, og der så man veldig tydelig at det var en ordentlig baby ) Hvis du spør legen/gyn. din, får sikkert du også med deg et slikt bilde hjem Er veldig stas for fedre å se 3D tror jeg, ser jo litt mer virkelig ut Ja, dette er min andre, men jøye meg - er jeg ikke like bekymret denne gangen også, haha Vi er nok bare skapt sånn av natur. Vi er rett & slett for omsorgsfulle til tider ) Lykke til me5 )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå