mariabee Skrevet 8. oktober 2010 #1 Skrevet 8. oktober 2010 Nå skal jeg snart i gang med å vaske opp litt klær her siden det er 60 dager til termin. Med oppussing og alt så går dagene fryktelig fort. Så det er greit å få unne sånne småting innimellom. Men HVA SLAGS vaskemiddel er å anbefale til disse nusselige små babyklærne? Blenda sensitive (flytende) kanskje? Selv bruker vi Omo color for tiden, flytende.
Puppen og lillemor Skrevet 8. oktober 2010 #2 Skrevet 8. oktober 2010 jeg har holdt meg til parfymefritt vaskepulver.. og har derfor brukt neutral og neutral skylleiddel for å få tøyet mykt og godt!! Koselig å vaske de små plaggene..
butterflyes and dreams Skrevet 8. oktober 2010 #4 Skrevet 8. oktober 2010 bruker blenda og milo uten parfyme! Har 2 unger med atopisk eksem fra før, så da kan jeg nok regne med at denne får de også!
Gjest Skrevet 8. oktober 2010 #5 Skrevet 8. oktober 2010 Jeg har vasket babytøyet i neutral vaskemiddel (finnes både for fargede og hvite klær), og evt neutral skyllemiddlel. Milo (den hvite, som er parfymefri) til ulltøy, uten skyllemiddel. Og sånn eget ullvaskemiddel til ulltøy fra nøstebarn.
*NordNorge* Skrevet 8. oktober 2010 #6 Skrevet 8. oktober 2010 Bruker Omo coulor, å skulle barnet reagere, så skifter jeg bare )
tine0810 Skrevet 8. oktober 2010 #7 Skrevet 8. oktober 2010 bruker neutral vaskemiddel både for hvite og fargede klær....og neutral skyllemiddel. I tillegg bruker jeg blå milo. (uten parfyme)
nurke84 *mamma til alma* Skrevet 8. oktober 2010 #8 Skrevet 8. oktober 2010 bruker eget til babyen: neutral for farget å hvit, samme i skyllemiddel å vask for ull! til oss så bruker vi vanlig omo. skyller bare den boksen som man har veske/syllemiddel i før vi skal vaske til baby. Skal i allefall bruke neutral i første omgang
:) Ma Skrevet 8. oktober 2010 #9 Skrevet 8. oktober 2010 hei. jeg har en gutt fra før, han tåler ingen vaskemidler som jeg kjøper i dagligvare butikker... men så kom jeg over noe man kan bestille på internett fra amway.. helt supert, blei demonstrert. og det er ingen såperester som ligger igjen i klæra. og det lukter minimalt, bare friskt og godt. kan anbefales på det varmeste:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå