Gå til innhold

uff..... jeg er så leeeeei......:S

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har fortsatt 12 dager igjen til termin, men er ganske så lei nå.....:S

Skulle ønske det gikk an å vite nårtid fødselen starter! :P

Føler liksom att tiden står stille, og att jeg ikke kommer meg videre før ongen er født:P

Vet ikke hva jeg skal finne på heller..........

Har mye ideer og ting jeg kan gjør, men jeg gidder liksom ingenting....

Trege dager dette her asså! :P

Har bare såååå lyst å få fødselen overstått og lille nurket i hendene mine!!

heldigvis er det helg nå, så da går det iallefall an å besøke folk....:)

Tror en av grunnen til att jeg er så lei nå, er pga at jordmoren sa hun trodde jeg kom til å føde før tiden... derfor går jeg liksom bare å venter...

Men d som er typisk er jo att jeg går over tiden!

sikker på att om 2 uker så sitter jeg her ennå.....;P

jaja, måtte bare klage litt!:P Ser her er jo flere som er over termin, så egentli skal jeg vel ikke klage....:P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det må være lov til å klage syns jeg altså. Er jo ikke så rart i da, tiden går saaakte på slutten. Jeg er 5 dager over termin, og de siste ukene har jeg bare sløva på sofaen og ventet på fødsel. Men han vil ikke ut.

Det skal sies at jeg har veldig mye energi i dag da, så håper noe skjer snart. For er j**** lei selv! :-s

Syns det er litt teit av dem å si at folk KAN føde før tia. Hadde hu sagt det til meg hadde jeg nok vært mer tullete enn jeg er nå. Hehe. For da hadde jeg ikke gjort annet enn å sture hjemme :-p

Men snart er det vår tur. Og da har vi glemt disse dagene ;-)

Skrevet

ja, jeg også synst de kan la være å si at kanskje jeg føder før... bedre å heller bli gledelig overrasket om d skjer før... :)

Stakkars deg som er 5 dager på overtida da...:S Kjipt!! Men er jo uansett ikke mange dagene igjen med deg! :) Hmmm.. mye energi idag kan jo være ett tegn på att d skjer snart?? :)) Håper det!!

Er i grunnen rart hvor fort man glemmer disse trege dagene med en gang fødselen er i gang!:) Det husker jeg fra sist også:) Med en gang fødselen var i gang og ongen var ute, så ble alt dette glemt og jeg startet liksom ett nytt kapitell!:P

Du får ha lykke til! Det skjer nok snart med deg! ;-))

Skrevet

Hei,

jeg har en uke til termin og er mer en lei. Går på veggen snart. Var på kontroll i går og søt og klagde litt over hvor sliten jeg var, hvor lite jeg sov og nå var jeg LEI!

trodde jeg skulle få en skjennepreken, men legen bare smilte og sa: Det er lov!

Jeg var også mentalt forberedt på tidlig fødsel, med førstemann gikk vannet 4 uker før termin, og hadde en ide om at det kom til å skje nå også. Så nå sitter jeg her og føler at jeg er TRE uker på overtid istedet for å ha en uke igjen til termin. SUKK!

Håper det ordner seg snart for oss. Fødselen kommer jo tross alt nærmere og nærmere for hver dag!

Skrevet

ja, man må bare prøve å tenke att for hver dag som går er man 1 dag nærmere!

Litt snåle disse dagene man går å venter... tror det er bare oss gravide som virkelig skjønner hvordan det er!

Sambo prøver liksom å si att jeg må slappe av og ditt og datt... Men han forstår nok ikke hvor trasig disse siste dagene før termin/fødsel er!

Skrevet

Kjenner meg litt igjen... synes disse permisjonsdagene er utrolig treige, og savner jobben min! Liker å føle meg nyttig, er så kjedelig å gå hjemme å være "husmor"!! Har 18 dager igjen i dag, så kan fortsatt gå noen uker til. Men nå har alle terminvenninnene begynt å føde - er snart bare meg igjen! ÆSJ! Skulle ønske jeg kunne jobbe fram til babyen meldte sin ankomst jeg, da går iallefall tiden fortere!

Skrevet

er sååå enig!

Jeg jobbet til permisjonen startet, men skulle nesten ønske jeg kunne jobbe lenger:P Greit når ongen kommer ut, da blir d kooos å være hjemme:) Men akkurat nå er d bare kjedli!:P

Mine terminvenninder har også fått, så nå er jeg liksom nestemann på "lista"....

Skrevet

Skjønner deg veldig godt!

Har selv 6 dager igjen til termin, og går bare å venter. Ikke kan man planlegge noe særlig heller, så hadde vært fint osm du sa om vi hadde vist hvilken dag det skulle skje. Da kunne man gjort litt mer iallefall:p

Nå har jeg nettopp gått en lang tur sammen med samboer i håp om at det kan fremskynde noe:p Er liksom så utenkelig at JEG skal gå lenge over tiden, for føles ikke ut som at jeg må det:p Rart å tenke slik men

Skrevet

Det er SÅ lov å være utålmodig! Jeg har fem dager til termin, og begynte å få modningsrier forrige torsdag, hatt fire-fem runder i døgnet siden - men nå har jeg ikke hatt noen siden i går morges og føler at alt bare har stoppet opp igjen. Slimproppen tror jeg gikk forrige helg. Vært sykemeldt siden 10. august og holder på å gå på veggen, vondt overalt og orker lite, sover dårlig og er kjempelei.

Alle sier til meg at jeg må nyte de siste dagene, bruke tiden til å sove og slappe av, men det er jammen ikke lett!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...