Uro4 Skrevet 8. oktober 2010 #1 Skrevet 8. oktober 2010 ufattelig talentløs serie ! Liker forsåvidt de to som jobber i min mote...men, de to andre!!! Herregud !
It's all about me Skrevet 8. oktober 2010 #2 Skrevet 8. oktober 2010 Må se hver episode og ler godt hver gang. Snakk om to blåste småfrøkner som tror de er i Norges moteelite. De to andre i Min Mote er jo genier iforhold. Og så har vi hun sjefen i MIn Mote da som som har sett litt for mye på amerikanske realityshow med motetema.
Hjertelyd & Knøtteline Skrevet 8. oktober 2010 #3 Skrevet 8. oktober 2010 Oslo Girls er som å kjøre forbi en ulykke - det er helt for jævlig men jeg klarer ikke la vær å stirre! Særlig ikke når jeg uansett sitter med baby på puppen og har lest alle nyheter 1000 ganger allerede... INGEN av jentene er særlig taltenfulle spør du meg. Og min mote-Silje? Dårligste Anna Wintour-wannabee jeg har sett på lenge. ALLE bør gå hjem og vaske av seg litt sminke. Ser gulrotfargede ut, hele gjengen. Jiziz, lizm
It's all about me Skrevet 8. oktober 2010 #4 Skrevet 8. oktober 2010 Ja der beskrev du det bra, at det er som en ulykke....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå