*hopeful87* gutt '10 +spire Skrevet 8. oktober 2010 #1 Skrevet 8. oktober 2010 Ble strippet i går, og har 2 cm åpning og var middels hard ( vet ikke hva det betyr?). I sta gikk slimproppen også. Men det jeg lurer på er om det kan ta lang tid før det skjer noe nå? Er 5 dager over termin, og begynner å bli utålmodig. Hadde også en del murringer i natt som begynte i underlivet og gikk oppover i ryggen som ble sterkere for å så forsvinne helt igjen. Noen med erfaringer eller?
mamma 2006 & 2010 :) Skrevet 8. oktober 2010 #2 Skrevet 8. oktober 2010 ett dumt spørsmål fra meg, hvordan er det da slimproppen går? kan ikke huske det kom noen slimpropp på meg med nr 1.. 5 dager over på deg, lykke til, da kommer det snart ett barn til deg spennende full helgevask i dag så kommer det nok ett nusk til deg i helga uansett masse lykke til.
*hopeful87* gutt '10 +spire Skrevet 8. oktober 2010 Forfatter #3 Skrevet 8. oktober 2010 Her kommer litt ekle detaljer altså. Var på do og når jeg tørka meg kjentes det ut som jeg hadde gelè der nede. Så kikka på papiret og det var masse gjennomsiktig slim med litt blod i. Måtte tørke meg flere ganger for det var en god del slim. Men det er ikke alle som ser noe til den heller, så jeg ble veldig overrasket kan du si. Tusen takk for det. Nå er jeg i gang og svinger med vaskekosten med musikk på full guffe! Full av energi i dag. hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå