TillaMaria81 Skrevet 8. oktober 2010 #1 Skrevet 8. oktober 2010 Babyen min liker så godt å bli båret at jeg må kjøpe noe annet enn babybjørn som jo ikke skal være bra for verken mor eller barn. Har lyst på en sele for jeg trenger noe som går raskt av og på og er enkelt å håndtere. Har lest litt og kommet frem til at jeg vel vil ha enten Beco Butterfly 2 eller Manduca, men skjønner ikke helt forskjellen på de to, bortsett fra at Beco Butterfly 2 er mye dyrere (1600) mens Manducaen koster ca 900. Jeg bærer foreløpig på magen og baby er snart 4 måneder. Hvilken bør jeg velge?
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 8. oktober 2010 #2 Skrevet 8. oktober 2010 Har selv Manduca-selen og anbefaler den på det varmeste; suuuper sele, både for bærers rygg og babyens hofter! Bærer man med selene i kryss bakpå ryggen er den en DRØM å bruke, og jeg kan bære 2-åringen min i flere timer uten problem!
Gjest JuniGull2010 Skrevet 8. oktober 2010 #3 Skrevet 8. oktober 2010 Jeg har også en Manduca. Jeg kjøpte den fordi jeg trengte en bæresele med hoftebelte, jeg sliter nemlig litt med korsryggen etter svangerskapet. Jeg er veldig fornøyd! :-)
Mjølkekua Skrevet 8. oktober 2010 #4 Skrevet 8. oktober 2010 Jeg har hatt begge og jeg må si jeg var mest fornøyd med Beco, men usikker på om det forsvarer prisforskjellen :-) godt valg uansett!
Vimse + gullene Skrevet 8. oktober 2010 #5 Skrevet 8. oktober 2010 var og prøvde begge i dag. Kjøpte beco fordi den kan også bæres på ryggen, og fordi ungen sitter i en slags pose oppi, slik at man kan flytte selen fra person til person, eller fra mage til rygg uten at barnet må tas ut. Dessuten virket hodestøtten bedre/lettere. Men den var litt dyyyr :/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå