Gå til innhold

Klarer ikke å vente,er så spendt,, Hva får jeg?? :o)

sisten

Anbefalte innlegg

Jeg venter nr 3 og er veeeeldig spendt, har veldig lyst på en gutt denne gang. Blir selvfølgelig glad uansett :) Er 14 uker...

Mine symptomer er :

Ømme bryst, moderat kvalme, nedstemt, hodepine de 11 første ukene. dilla på appelsin, friske frukt og brødskive me fiskepålegg. Har ikke lyst på sjokkolade og kaker. Ingen mensmurringerr denne gang :)

Hva tror dere gjemmer seg i magen :)

Fortsetter under...

• 3 uker senere...

Annonse

• 2 måneder senere...
  • 2 uker senere...

jeg venter mitt tredje barn nå :) å er 18+2uker på vei*

første barn var en jente, å da spydde jeg ca de tre første mnd.+ jeg var kvalm nesten helt til slutten.elsket frukt og grønnt.ømme bryster.håret var fett.

andre barnet blei en gutt, å da var jeg bare morgen kvalm men spydde sikkert bare en eller to ganger tilsammen.ømme bryster men ikke så mye.var veldig trøtt ca de tre første mnd.ville bare nesten spise burger.pizza.kaffe med sukker og melk.håret røytet.

vel...det er det jeg synes jeg husker... =)

den tredje vet jeg ikke hva er...

men har...hodepine,trøtt,ømme bryster,var kvalm de to første mnd. men spydde bare tre fire ganger tilsammen.frukt og spesielt grønnt er jeg vill etter.jeg vil nesten bare ha salt mat.lager hjemme laget grønnsak suppe.å jeg som bare ville ha søtt.var avhennig nesten av sjokolade.men ikke nå.tar tre fire ruter hvis noen har det.kjøper bare frukt,grønnt å sånn mat som de andre barna vil ha :)

men er usikker om det er jentte eller gutt,kan noen spå for meg?hehe^^,*

• 5 måneder senere...

Jeg tror ingenting på at symt har noe med hvilket kjønn det blir, alle jeg kjenner som har barn har hatt alle disse symt med kvalme, ømme bryster/brystvorter, trøtthet, vondt i magen fordi livmoren blir større, hormoner, ustabilitet i humøret, fysen på ting ect. Inkludert meg selv. Noen (ikke såå vanlig da) har svangerskap hvor de kaster opp eller er kvalme mer eller mindre i 9 mnd og da i alle sine svangerskap og de har fått begge kjønn. Men det er mine tanker da at symt ikke har noe med kjønn og gjøre. Jeg har ikke kastet opp, bare vært uggen, uvel småkvalm og slikt kan ofte være arvelig ( spør moren deres :) Min mor kastet ikke opp og var lik meg i symt. Hun har begge kjønn!

Men jeg kan jo ikke vite :)

7 av 10 er kvalme spes i første trimester (til uke 14) fordi da er hormonforandringene størst, Så får man en ofte en bedre periode i 2 trimester og så værre igjen i siste. Den som venter får se..........Spennende, men det viktigste er at babyen er frisk :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...