Gå til innhold

HVOR MANGE DAGER IGJEN FREDAG 08.10?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her går det på 5. dagen over termin. Ble strippet i går og hadde 2 cm åpning og var middels hard (hva nå enn det betyr). Fikk en del murringer i natt som kom regelmessig, men har nå stoppet opp..

Blir nok vindusvask her i dag. he he

Videoannonse
Annonse
Skrevet

53 dager til termin :/ leeeeeeeeeeeeeeenge!

Skrevet

13 dager igjen til planlagt ks nå, var på sykehuset på omvisning og gjennomgang igår og merker at jeg begynner å stresse litt nå. Har ikke skrudd opp sengen enda, ikke funnet frem vognen og huset trenger en grundig storvask. Så er vel bare å hive seg rundt snart, men har bare så lite energi akkurat nå :)

Gleder meg iallefall til alt er overstått og ønsker alle andre lykke til fremover mot målet! :)

Skrevet

29 dager! Det nærmer seg heldigvis. Gleder meg ufattelig mye til fødsel og til å holde det lille nurket i armene mine.

Skrevet

Da er jeg 1 dag på overtid... Sukk

Skrevet

3 dager til termin!! :)

Skrevet

Herlighet...bare 16 dager igjen til ul termin!!!!

Kjenner panikken tar meg litt! Det er jo fødsel og et nytt familiemedlem rett rundt hjørnet!!!

Hjelpes, tiden flyyyyyr!

Gleder meg masse masse, selv om det hele plutselig ble VELDIG virkelig nå!!!

Skrevet

40 + 0 2 dager til termin;*)

Skrevet

41 dager igjen på meg :) Lykke til dere som er på overtid og nærmer dere :D

Skrevet

10 dager til UL termin og 6 dager til menstermin :)

Skrevet

6 dager:D Skal til jordmor/akupunktur snart, og da blir det sjekk igjen, og litt tøying.. Spent på hva ho sier i dag, var ganske moden, og hadde 1-2 cm åpning.

Skrevet

Bare 12 dager igjen nå! Men han kan gjerne komme litt før ;-)

Skrevet

15 dager igjen til ul termin, 6 til mens termin!

Tvinner mest tomler nå, men må vaske soverommet vårt og vaske trekket til voksiposen og bilstolen før alt er klart. Gjelder å fordele arbeidet utover ukene fremover:P

Det som ikke er gjort før h*n kommer, kan mannen ta seg av når jeg er på sykehuset!

Skrevet

3dager til terminen min:) så nå skal vi bare gjennom helgen

så er daton min her.... jippii... gleder meg,

håper seff det skjer noe før mandagen men kan jo ikke annet enn å vente, har gitt opp kjærringråd.

Skrevet

12 dager igjen, og ganske lei! ;)

For min del kan fødselen gjeeeerne starte nå.......;)

Skrevet

24!!! Så langt kom jeg ikke med datteren min som ble født 36+6, og idag er jeg altså 37+0. Så syns allerede jeg er på overtid, men men:)

Skrevet

41 dager og snart høygravid:)

Skrevet

9 dager igjen, og modnes fortsatt...... like spennende hver kvled jeg legger meg om det blir søvn eller om noe skal skje...

Kjenner jeg er mere rolig inni meg nå, enn jeg var i forrige uke, junior kommer jo snart alikevel:) ikke lange stunden jeg har å gå gravid nå, da dette er vårt siste barn..skal kose meg de siste dagene og nyyyyyte spark og romsterning:)

Skrevet

9 dagar. Førsta barnet och jag gädjer mig sånn till fødsel och allt det som kommer efteråt. Väldigt spännande tider just nu :)

Skrevet

42 dager igjen og gledere meg til å kalle meg for høygravid om 2 dager ;)

Skrevet

21 dager igjen:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...