Gå til innhold

gruer meg til fødsel.. pga hemoroider

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde en periode med noen skikkelig svære vonde hemoroider tidligere i svangerskapet - og nå er det akkurat som om det er igjen tomme hemoroider rundt endetarmsåpningen (på utsiden). Det ser helt jævlig ut, og jeg gruer meg sinnsykt til å ligge der med beina spredd så alle kan se alt.

Jeg vet at jeg ikke kommer til å tenke på dette når fødselen er godt i gang osv,men jeg skal jo sikkert undersøkes av jordmor før jeg kommer så langt at smerten overskygger alt..

helt utrolig hva man skal grue seg til.. :/

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, man bryr seg ikke om det når fødselsen er fullt igang. Men jeg gruet meg til å ligge der med bena spredt helt ubarbert på flere uker!!!! :P jeg klarte ikke barbere meg pga magen og som jeg gruet meg til at jordmødrene skulle se så mye hår!!!

Men tenkte ikke over det der og da når jeg lå med vondre rier og kvalme som bare det.

Skrevet

Det er ikke noe å tenke på. Prøv å ikke tenk på det så personlig. Det er veldig vanlig med hemoriderf på gravide. Det er mange som får det under fødselen også.Tenk heller på alt det rare leger og jordmødre ser til vanlig og er vant til. I dag er det kvinner som er omskåret som kommer inn og må klippes opp før de kan føde. Tror det er hakket værre for jordmor enn hår og hemorider.

ps! Det finnes mange gode kjerringråd på nettet som kan være værdt et forsøk.

Skrevet

Ja som de sier over, Jm bryr seg ikke så mye om hemorider eller hår. En jeg delte venterom med sist fortalte om sine bekymringer angående manglende barbering til JM. JM repliserte: VI har sett det allermeste før. Men noe av det værste hun hadde sett var ei jente som ville barbere seg selv før fødsel og hadde kommet i skade for å skjære seg stygt under forsøket.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...