2 boys & now pink Skrevet 7. oktober 2010 #1 Skrevet 7. oktober 2010 Hvordan står det til. Leste inne på restedager listen at vannet ditt var gått og at du ventet i spenning! Kjente det begynnte å krible i magen, er så utolmodig selv... hehe Gleder meg masse til en oppdatering fra deg!
Lykkemin Skrevet 8. oktober 2010 #2 Skrevet 8. oktober 2010 heia vel jeg sitter nå her hjemme i sofaen enda og venter på disse berømte riene som ikke vil komme.. hadde 2 cm åpning og full modning på onsdagen og i går kl 14 gikk vannet, men ble sendt hjem igjen.. skal føde på ahus og de setter ikke igang før det evn har gått tre døgn synes det er litt uforsvarlig for man går rundt slik hjemme.. blir jo bekrymret for den minste lille ting og ikke rører jr så mye på seg som han bruker heller.. skal inn på kontroll nå kl 13 så får i alle fall sjekket at han har det bra.. de vil man skal være hjemme og lade batteriene, men føler de forsvinner av ventingen.. krysser fingrene for at jeg ikke er på nett igjen med det første )
AnonymeAnine Skrevet 8. oktober 2010 #3 Skrevet 8. oktober 2010 Gå deg en tur så kanskje det setter ting i gang.
Lykkemin Skrevet 8. oktober 2010 #4 Skrevet 8. oktober 2010 da var jeg hjemme igjen med en sovetablett og null action det er tydeligvis fullt på ahus i helga så akkurat nå frister det ikke med rier og bli sendt til et annet sykehus..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå