Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2010 #2 Skrevet 7. oktober 2010 Hvis du faktisk har endel ekstra er det mulig. Da bør du gå på pulverkur. (Noka, nutrilett e.l.) Vær forsiktig etterpå da, så du ikke spiser helt normalt og raser de opp igjen på ei uke:)
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2010 #3 Skrevet 7. oktober 2010 Ekstra og ekstra.. Har ikke så mye ekstra. Men, skulle gjerne fått på meg bunaden på dåpen. ( får den på, men vil gjerne ha den litt løsere ) Da får jeg vell prøve noka dietten da Håpe på at det går:) Hi
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2010 #4 Skrevet 7. oktober 2010 det går hvis du slutter å spise.. jeg har aldri vært kjeeeempestor men veide 66 (172 cm) og gikk ned til 60-61 på UNDER to uker! det er jo bare til å slutte å spise! hasteslanking!
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2010 #5 Skrevet 7. oktober 2010 Om du ammer skal du absolutt ikke gjøre det, det går veldig utover melka og det er det ikke verdt! Ammer du ikke kan du godt gå ned 5 kilo på kort tid, men det vil jo ikke være fett som forsvinner. Det vil være vann og muskler... Skal du være ekstrem så gå tur minst to timer hver dag og lev på flytende føde. Trenger ikke være noka, men ta en detox- eller fastekur. Det kjedelige med å gå så fort ned er at kiloene kommer på igjen med en gang du spiser normalt igjen da, du forstyrrer jo den naturlige forbrenningen.
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2010 #6 Skrevet 7. oktober 2010 Det er sansynlig vis mulig, spessielt om du er ganske kraftig overvektig, men å miste så mye fett er vanskelig. Normalt trenger man ca 2000 kcal om dagen. En kg fett tilsvarer omtrent 9000 kcal men ettersom fettet kommer sammen med litt vann vil det være riktigere å si at Du mister ca en kg hvis du har et kaloriunderskudd på ca 7000 kcal. Dette betyr at om du ikke spiser noe og ellers lever normalt i to uker får du et kaloriunderskudd på 2000 x 14 = 28000 kcal som tilsvarer 4 kg. Hvis dette er i starten av en slankekur kan du også regne med å gå ned en del på å miste vann, få mindre tarminnhold og lavere karbohydratlager de første dagene. Det kan nok muligens utgjøre en kilo ekstra. Du kan selvfølgelig også trene vkk en del. En times joggetur hver dag Burde kunne utgjøre ca 1,5 kg på 14 dager. Ut fra dette vil jeg si det virker som om det bør være mulig, men det er ekstremt og sansynligheten for at du skal gå opp igjen til mins det du veier nå er stor.
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2010 #7 Skrevet 7. oktober 2010 Sjokoladevarianten smaker bedre med litt pulverkaffe i, og blåbærvarianten bør blandes med vaniljevarianten for å bli drikkelig:) Den er tykk og blir lettere å få ned om du bruker bittelitt vann i tillegg til melka. Grønn te og sterke kryddere øker forbrenninga og å gå er bedre trim enn mye annet siden man skjeldent blir så sulten etterpå som man gjør ved hard trening. Lykke til:)
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2010 #8 Skrevet 7. oktober 2010 Om man faster i to uker før dåpen, er det hardt... Jeg ville ihvertfall ha klappet sammen under slike omstendigheter, det er så mye man skal tenke på. Faste anbefales under rolige omstendigheter, uten mye stress. Det anbefales å ha på seg behagelige, varme klær og ligge endel i senga med varmeflaske. Å faste i to uker under stressende omstendigheter, og kjøre bil i tillegg, høres farlig ut (går ut fra at du kjører bil). Du vil ikke kunne spise noe særlig på dåpsdagen, for da vil det komme vann tilbake i kroppen og man skal venne kroppen gradvis til mat etter faste, på en systematisk måte. Det første måltidet bør bestå av et eple, det neste av tomatsuppe med cottage cheese, osv. Alt dette tatt i betraktning ville jeg heller brukt 1000 kroner på å leie en bunad i riktig størrelse!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå