Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Småen er 7 mnd og har den siste tiden fått pupp to ganger om natten. Vi vil prøve å venne han av med dette nå, og jeg lurer derfor på hvordan vi bør gjøre det?Bør vi starte med å nekte han pupp når han vokner første gangen, og heller gi han litt dersom han vokner igjen i løp av natten, eller bør vi slutte tvert med begge måltidene? Er det lurt at jeg ligger på et annet rom, eller blir hun mer urolig av å ikke kjenne lukten av meg? Takk for svar :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje han kan ligge på et annet rom,det gjorde vi! Sluttet med puppen da hun var 6 mnd,å da fikk hun flaske 1 gang på natten til hun var litt over 7 mnd. Da bestemte jeg meg for å slutte...hun skreik 1 time på natten i 3 døgn..dette var ikke gøy,jeg gråt jeg også,var inne til henne vært 10 min,ga henne smokken,tok henne opp noen ganger for å roe henne. 4 natten var det ikke skriking,bare at hun ville ha smokken. Nå er hun 8 mnd og sover nesten hele natten uten at jeg må gi henne smokk:-) Så..det er ikke enkelt,men det må til,resultatet blir bra til slutt,men ikke gi etter,for da må du begynne på nytt. Du kan jo gi han pupp 1 gang på natten noen netter,så slutte helt;-) Lykke til!!

Skrevet

Var det en spesiell grunn for at han fikk flaske 1 gang om natten i stedet for å slutte helt med nattmat? Takk for lykkeønskinger:-)

Skrevet

jeg ammet henne til hun var 6 mnd,og da fikk hun pupp 1 -2 ganger på natten,og da vi gikk over til flase våknet hun fortsatt og ville ha flaske,så derfor ga jeg henne det,hun trengte det vel ikke...men var ikke klar for å slutte...men nå er det slutt,og godt er det:-) håper det går bedre med dere!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...