Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 7. oktober 2010 #1 Skrevet 7. oktober 2010 Hender jo at det trekker litt ut i tid, og da er PCen god å ha Blir en del surfing (men ikke alltid like lett å skrive så mye da hehe), og mye nett-TV også. Dere da? =)
Gjest Skrevet 7. oktober 2010 #2 Skrevet 7. oktober 2010 Leser her inne Iskrivende minutt ligger lille ved puppen Å bones på tv titter jeg på innimeellom innleggene
Februarfisk Skrevet 7. oktober 2010 #3 Skrevet 7. oktober 2010 Jeg bare ammer henne, jeg. Forsøker å skape en rolig hyggestund for oss begge : )
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 7. oktober 2010 Forfatter #4 Skrevet 7. oktober 2010 hehe, ja det blir jo noe litt annet etterhvert som de blir eldre og mer våkne under ammingen da! Men med en nyfødt liten baby som tidvis skal ha pupp heeele dagen (og natten) lang, blir det ganske mange timer m puppen framme- og d er jo ikke alltid like interessant å kikke ned på den sovende lille koseklumpen på brystet akkurat
Vimse + gullene Skrevet 8. oktober 2010 #5 Skrevet 8. oktober 2010 surfer eller benytter anledningen til å slappe av og småduppe
Canari Skrevet 8. oktober 2010 #6 Skrevet 8. oktober 2010 Ammer kjapt her, oftest liggende i senga (vanskelig med sittende amming her). Når jeg sitteammer må jeg holde lillegull med en arm og puppen med den andre (stor og rung :-)), så da er det ikke så mye annet man får gjort enn å beundre minstemann :-)
Hjertelyd & Knøtteline Skrevet 8. oktober 2010 #7 Skrevet 8. oktober 2010 Surfer på nett, ser Oslo girls på vgtv og ler meg i hjel av de hønsehjernene! Hahaha! Håper ikke knøttet mitt blir noe i nærheten av de monstrene der. Kniper bekkenbunn og strammer magemuskler, hører på musikk og planlegger hvordan jeg best kan utnytte knøttets neste soveperiode Multitaskin, med andre ord! Så langt det lar seg gjøre, i alle fall
WPW Skrevet 8. oktober 2010 #8 Skrevet 8. oktober 2010 Ser tv, leser eller er her inne. Jeg har også laget endel sider i fotoboka til eldstemann mens jeg ammer. Jeg ammer vel ca 50% av tida, så å sitte og stirre fortapt ned på jenta mi som alikevel ligger og spiser med lukka øyne blir ikke såååå veldig interessant i lengden.
Tingenes Herre Skrevet 8. oktober 2010 #9 Skrevet 8. oktober 2010 Min henger også ved puppen konstant. Jeg kniper så ofte jeg husker det, noen ganger sovner jeg :-) og hvis samboer er i nærheten, tar vi en prat eller han leser opp nyheter for meg. Er best på å amme liggende enda, så det blir mye senge-tid! Huff, må begynne å amme mere sittende, ser jeg nå. Ellers blir det å leve livet i senga de neste 3 mnd!
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 8. oktober 2010 Forfatter #10 Skrevet 8. oktober 2010 Nei, ikkesant- er liksom måte på hvor interessant d er i lengden Hvis storesøster er hjemme m oss, blir det ofte litt barne-TV innimellom også, typisk jeg sitter m lillesnupp på puppen og storesøster i armkroken og så ser vi på Timmy Tid eller andre festlige program som Drømmehagen f.eks. Eller så prater vi bare litt sammen, mens hun overøser lillesøster m nusser både her og der- det går ihvertfall over all forventning å amme mens jeg er alene m dem begge to. Skal forresten sjekke ut Oslo girls, d høres festlig ut hehe, for nå er jeg ferdig m både Koht på jobben og Hjerte til hjerte, og må vente til neste uke for flere episoder. Og knipeøvelser, ja det gjør jeg også når jeg husker på det (forbedringspotensiale der ja)
irisse Skrevet 9. oktober 2010 #11 Skrevet 9. oktober 2010 Når han var nyfødt og de første ukene/mnd ammet jeg hele tiden. Bodde jo i sofaen. Da så jeg nesten alle sesongene av One Three Hill
mammaløve Skrevet 9. oktober 2010 #12 Skrevet 9. oktober 2010 Hehe, har også en skikkelig storspiser, så her blir det mye serie-titting og avislesing på nett. I det siste faktisk også litt strikking. (Går fint med ammepute) Så nå blir det nøstebarn-pledd til alle kommende venninne-babyer Ammingen er virkelig en fin kosestund for både meg og småen, og noen ganger sitter vi bare og stirrer på hverandre, men da ender det ofte med at han blir mer opptatt av å smile bredt enn å holde taket i puppen 2,5 måneder nå, og mer og mer nyskjerrig på omgivelsene.
Terese med to jenter Skrevet 10. oktober 2010 #13 Skrevet 10. oktober 2010 Absolutt ingenting, må forholde meg heeelt rolig og det må helst ikke være en lyd i nærheten for hun har blitt såååå nysgjerrig Hun er snart 8 mndr da, og har vært sånn et par mndr nå..
Virreli Skrevet 11. oktober 2010 #14 Skrevet 11. oktober 2010 Det blir litt surfing på nett ja! Trenger forøvrig tips til fiffige nettsider, det går fort å svippe innom lista mi. Også spiller jeg på mobilen, har "top hits solitaires". Oh yeah... Tv har jeg nesten ikke sett på siden jenta kom til, og jeg som egentlig er en tv-slave. Det må jo bare være toppen
ma:) Skrevet 11. oktober 2010 #15 Skrevet 11. oktober 2010 Oftest bare ammer jeg og har det som kosestund, men noen ganger leser jeg bok eller ser litt tv. Pocketbok egner seg definitivt best
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå