BaMbi <3Storegull+Lillegull<3 Skrevet 7. oktober 2010 #1 Skrevet 7. oktober 2010 Skal begynne så vidt med litt pottetrening på lillegull. Noen erfaringer/anbefalinger på merker/typer?
tine0810 Skrevet 7. oktober 2010 #2 Skrevet 7. oktober 2010 Vi har kjøpt Baby Bjørn....som ikke sklir på flisene..... men har ikke så god erfaring egentlig...foreløpig er den bare prøvd litt innimellom for å sitte litt på...uten noe mer...:-) Men tror den virker helt ok!
tine0810 Skrevet 7. oktober 2010 #3 Skrevet 7. oktober 2010 Har kjøpt sånn doring også...og både jeg og mini er igrunn mer fan av den:-)
BaMbi <3Storegull+Lillegull<3 Skrevet 7. oktober 2010 Forfatter #4 Skrevet 7. oktober 2010 Det var det jeg håpte å få høre, det er nemlig den jeg har sett på også. Takk, da er valget enkelt. ;-)
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2010 #5 Skrevet 10. oktober 2010 Har ei vaneleg potte (rund fasong), som småen har arva. Ellers har ein sånn step-stol-potty (trur eg den heiter) som spelar musikk. Den var stas, spesielt i starten. Men han brukar begge pottene like mykje. Han vart forresten bleiefri for litt sidan (anna enn ved soving). Vart 2år sist veke:)
Bubba75 Skrevet 12. oktober 2010 #6 Skrevet 12. oktober 2010 Kjøpt potte på IKEA vi. Den er romslig og fin og sitte på. Billig og!
Gjest Skrevet 12. oktober 2010 #7 Skrevet 12. oktober 2010 Har babybjørn sin, veldig greit med den skåle du han ta utav. Lettere hive i doen samt rengjøring:-) Mini sitter veldig fint på den. Har også doring, men han foretrekker potta.
lille sprelle Skrevet 12. oktober 2010 #8 Skrevet 12. oktober 2010 hehe - vi brukte bare den potta jeg hadde stående til min niese og nevø fra de var små (er voksne nå). La en antisklimatte under så den ikke "går sin vei" på gulvet. Den har fungert helt fint! Så en hvilken som helst potte er vel svaret - men husk antiskli!
Sistah*G07*J09* Skrevet 12. oktober 2010 #9 Skrevet 12. oktober 2010 vi har ei potte fra biltema som kan brukes som potte, krakk ved vasken e.l. og så kan du ta av doringen å bruke den på ett vanlig toalett Kostet 199kr, og er veldig god å sitte på
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå