Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 7. oktober 2010 #1 Del Skrevet 7. oktober 2010 I morgen tidlig skal jeg til haugesund ho Jon Hausken å ta en ultralyd. Er da 6+3. Håper jeg får se ett levende lite vesen:) Går dette rette veien denne gangen så skal jeg altså bli trebarns mamma. Er en syk tanke med tanke på historie og alder:D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SolRikke Skrevet 7. oktober 2010 #2 Del Skrevet 7. oktober 2010 Lykke til!! Du blir trebarnsmamma vettu, selvfølgelig blir du det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøtt nr. 1 i juni Skrevet 7. oktober 2010 #3 Del Skrevet 7. oktober 2010 Masse lykke til!! :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Junimini Skrevet 7. oktober 2010 #4 Del Skrevet 7. oktober 2010 Lykke til - spennende! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ciXci Skrevet 7. oktober 2010 #5 Del Skrevet 7. oktober 2010 Masse lykke til:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SolRikke Skrevet 7. oktober 2010 #6 Del Skrevet 7. oktober 2010 kom til å lese overskriften på innlegget ditt, var det ett ordspill eller skriveleif? ..tykke til, hehe Gleder meg til å høre hvordan det går Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Inlove..... Skrevet 8. oktober 2010 #7 Del Skrevet 8. oktober 2010 lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå