Gå til innhold

Noen her som har merket spark enda?

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg er 16 uker og har ikke merket noe enda :( er andre gangs....

Skrevet

Jeg vil ikke kalle det spark akkurat,men kjent bevegelser,men kan gå dagevis imellom hver gang. Jeg er også andre gangs gravid,og er 15 uker i dag, =)

Men det er jo mange som ikke kjenner noen ting før uke 20.

Har ei venninne som er 19 uker og har 3 barn fra før,hun kjenner ingen ting enda,så er nok veldig forskjellig fra svangerskap til svangerskap.

Skrevet

Er 15+1 og førstegangsgravid, og er usikker på hva jeg egentlig kjenner. Er bevegelser der inne men om det er meg eller ungen vet jeg ikke. Synes det er tidlig å kjenne noe når det er første graviditet.. Hører hjerteslagene tydelig med Angelsound da :)

Skrevet

jeg er andre gangs gravid, og blir 16 uker på vei i morgen men har de siste ukene kjent luftbobler i magen på kvelden. var hos jordmor i dag, fikk høre lyden og hun sa at de boblene er spark og sånn :-)

Skrevet

Jeg er 13 uker på vei med 3djemann og jeg mener å ha kjent et lite dunk flere ganger. Men jeg er fremdeles LITT usikker :) Er en spennende tid :)

Skrevet

Jeg har merket bevegelse eller spark. Samme følelse som de andre gangene. Er såå koselig :D

Er 14 uker på vei nå.

Skrevet

Heisann. :)

Jeg har nok vært veldig heldig. Første tegnet til liv fikk jeg allerede i uke 11. Det har kunnet gå lenge mellom hver bevegelse, men nå når jeg er 16+5 kjenner jeg liv flere ganger hver dag. :)

Skrevet

13+ og 3' gangs, har kjent gullfisken noen få ganger de siste dagene ;)

Skrevet

Hei, da jeg var 14`3 merket jeg bevegelse første gangen, nå er jeg fullgått 16 og kenner bevegelser flere ganger om dagen. Men, første gangen jeg var gravid merket jeg det sent og mye hardere kan jeg huske...denne gangen var det i begynnelsen bare som et puff, ingen bevegelse..

Skrevet

Føles ikke som spark ennå nei, mer som diffuse bevegelser all-over ;)

Skrevet

Er 13+5, kjente dunk for et par dager siden, hæææærlig.. sist gang var jeg 15 uker første gang jeg kjente liv :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...