Patience vaint tout Skrevet 7. oktober 2010 #1 Del Skrevet 7. oktober 2010 vil bare tipse om at hvis du føler deg veeeeldig trøtt, og føler at det gjerne er mer enn normalt. Få legen din til å sjekke B12 ved blodprøve! Min erfaring fra forrige svangerskap var at jeg følte meg uendelig trøtt, lå bare på sofaen og sov myyyye! jeg fikk følelsen av at dette ikke var helt normalt. Man skal være mer trøtt enn vanlig, men ikke slik som jeg var. fortalte min lege hvordan jeg hadde det, og det viste seg at jeg hadde lav blodprosent, veldig lavt jern (ferretin) nesten tomt faktisk og altfor lavt B12. dette resulterte i at jeg måtte ta B12 sprøyter en gang i uken i en periode og jerntabletter. flere som har opplevd dette? så jeg går nå på jevnlige sjekker nå i mitt andre svangerskap, slik at jeg ikke skal falle slik i verdiene... bare ett tips ihvertfall(",) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142411991-til-dere-som-f%C3%B8ler-dere-altfor-trett-les/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå