Gå til innhold

12-ukers-UL i morgen - Og bare tre dager igjen til 2. trimester! :D

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Så ikke svaret ditt før i dag dessverre.

Jeg var på time kl 10.00 hos Dr. Trolle, og alt var i skjønneste orden. Han skjekket både nese og nakkefold - som de gjør får å se på indikasjon på Downs. Ikke alle sier ifra om de sjekker for dette, men de har krav til å opplyse om de ser noe som er feil.

Helt utrolig å se den lille ligge der inne samt å høre på hjerteslag :-) Fikk termindato 25 april.

Hvordan gikk det med deg?

(jeg er forresten den samme Freba - har bare endra på "ungeflokken". Ser vi har prinsesser født i samme år :-) )

Annonse

Så koselig å høre! :))

Ja, det er virkelig en herlig opplevelse å ligge der, å bare nyte synet av den lille som spreller rundt i magen vår :)

Jeg ble også sjekket grundig - Og synes legen var kjempeflink!

Han sjekket for Downs, så igjennom blodgjennomstrømming,

målte puls og sjekket tilogmed om jeg kom til å få svangerskapsforgiftning denne gangen også. Vet ikke helt hva han gjorde, men han sa jeg kom til å bli fulgt opp ekstra nøye. Mest pga. kronisk sykdom, og pga. at jeg hadde tegn til svangerskapsforgiftning forrige gang.

Jeg har ikke sjekket termindatoen min enda, men jeg er hvertfall 11+4 idag, hihi :)

Ja, regnet med det var deg :) Ja, det har vi!

Når på året er jenta di født?

Så bra at alt stod fint til meg deg og din lille også :-)

Jenta mi er født i april hun også så det blir akkurat 3 år i mellom de to.

Jeg er 11+5 i dag, så da følges vi videre til 2 tri snart. Det blir deilig!!!!

Han tok bare innvendig på meg. Sa at vi kanskje måtte ta både innvendig og utvendig, men fikk god nok oversikt på den innvendige.

Men han er en veldig hyggelig og entusiastisk fyr, så jeg synes ikke det var noe ubehagelig. Jeg var der forrige gang jeg var gravid også, og foretrekker han fremfor et par leger jeg har vært hos på Volvat. Han har det litt mørkt i det undersøkelsesrommet som gjør det mye bedre.

Hei!

Har dere vært på Majorstuaklinikken begge to?

Jeg har aldri vært på tidlig ul før, men siden dette er barn nr 3 vil jeg sjekke om alt er bare bra med lille frø før jeg forteller det til storebrødrene!

Hvor mye koster egentlig en tidlig ul?

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...