Tabitha Skrevet 7. oktober 2010 #1 Skrevet 7. oktober 2010 Bare litt nysgjerrig, vår baby tisset på legen under 6-månederskontrollen, legen lot henne ligge litt lenge uten bleie. De sa selvsagt det var vanlig, men hvor vanlig er det? :-)
Gjest Skrevet 7. oktober 2010 #2 Skrevet 7. oktober 2010 Nå ble jeg skuffa. Jeg trodde jeg skulle på en morsom gynekolog-historie her. Unger tisser jo titt og ofte, og bryr seg vel ikke om de får legeundersøkelse eller ei. Tror nok det er ganske vanlig... :-)
Sweet Amber Skrevet 7. oktober 2010 #4 Skrevet 7. oktober 2010 Haha, jeg trodde også at det var deg siden du spurte;P Mine unger har begge to tissa på helsepersonell som skulle undersøke dem, så jeg går for: Normalt...
Tabitha Skrevet 7. oktober 2010 Forfatter #5 Skrevet 7. oktober 2010 Hadde aldri hørt om det før, derfor spurte jeg. Legen risikerer også å få en skikkelig sprutbæsj fra babyen ;-) Håper ikke gynekologer risikerer det. Men det er klart at visse yrkesgrupper er vant med å tørke opp avføring....
Grand Old Lady Skrevet 9. oktober 2010 #6 Skrevet 9. oktober 2010 Legen skulle sjekke testikklene på min sønn. I det han knep han i ballene stod strålen strålen rett til værs. Det VAR morsomt. Løste opp stemningen litt på legekontoret kan man si :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå