*lille blomst* Skrevet 7. oktober 2010 #1 Skrevet 7. oktober 2010 På innlegget "nyttige tips...." står det at man kan få mensmurringer 2 uker etter befruktning, og da er dette forklart med at egget fester seg og graver seg fast/inn i livmorveggen. Men fester det seg ikke tidligere?? Grunnen til spm er egentlig at jeg hadde kraftige mensmurringer 4-5 dager etter el og tenkte da at dette var egget som festet seg (hvis jeg er så heldig å være gravid da) Smertene den dagen var så vanvittige at jeg virkelig begynte å lure, både smerter "der inne" og i korsryggen. Værre smerter enn jeg pleier å ha ved mens.
Petrine +spire=❤ Skrevet 7. oktober 2010 #2 Skrevet 7. oktober 2010 Det sies vel at egget fester seg mellom 4 og 10 dager etter befruktning. Det mest vanlige er ca 1 uke etter. Håpe det var spiren som skapte ubehag
*lille blomst* Skrevet 7. oktober 2010 Forfatter #3 Skrevet 7. oktober 2010 Håper det jeg også! xxx'er alle fingrene! Ønsker det iallefall veldig! nå er jeg bare redd for å "tenke" på meg symptomer som ikke er der;)
Petrine +spire=❤ Skrevet 7. oktober 2010 #4 Skrevet 7. oktober 2010 Å tenke på seg symptomer tror jeg de fleste her inne er eksperter på hehehe =) Nei vi får håpe det er "ekte" saker om en kjenner noe =))
Ster IL Skrevet 7. oktober 2010 #5 Skrevet 7. oktober 2010 Jeg hadde mensmurring og festeblødning på dag 4-6. Jeg hadde ivf behandling så jeg vet med sikkerthet at det var så kort etter ikke 14 dager. Lykke til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå