Gå til innhold

Jeg er ENDELIG tilbake!!!

bobbygirl♥♥m/tvillinggutter

Anbefalte innlegg

Jeg er gravid igjen, men denne gangen har jeg sett at det er liv i magen!!! Har akkurat kommet hjem fra UL. Legen var helt fantastisk og skjønte hvor redd jeg var (har ingen gode minner fra UL tidligere...) så da han hadde fått på plass "ul-staven" sa han "Her er det liv! Her er det liv!" da klarte jeg å roe meg ned slik at jeg kunne ta vekk hendene fra øynene å se på skjermen jeg også. Og der var et bittelite kornete knøtt med hjerte som slo... Vakreste jeg har sett noen gang!

Etter en liten stund sa han "Her er det også liv!" Og der var det enda et lite nydelig nurk med hjerteslag... Da holdt mitt hjerte på å stoppe. Så bort på mannen og så verdens største smil og en liten gledeståre.

Så nå vil jeg komme tilbake hit og dele dette med dere som vet hva det er å slite! Vet ikke om det er så mange igjen her som husker meg fra tidligere forsøk og graviditeter, men bare hyggelig å hilse på nye!

Hilsen bobbygirl som i dag er verdens mest lykkelige!!!

Fortsetter under...

Gratulerer så masse med gode nyheter fra UL - ingenting er bedre enn det! Måtte du fortsette å få gode nyheter i ukene fremover! Jeg har fått påvist hjerteaktivitet 7+1, skal tilbake til onsdag, da er jeg 9 uker, veldig spent. Er veldig kvalm akkurat nå så jeg tar det som et godt tegn.. Men med 4 stk MA bak meg er ikke graviditet det jeg har best erfaring med!

Kos deg videre!

Tusen takk!

Så hyggelig at du også har sett at det er liv. Håper alt går flott for deg denne gangen. Kvalme er bare bra, har jeg forstått. Var ganske kvalm allerede 5+0, men så forsvant det litt 6+2. Da ble jeg veldig urolig og tok det som et tegn på ma. Men i dag har jeg altså sett liv!

Trist å høre at du har hatt så mange ma. Jeg har selv en ma og en sa, og spesielt ma er det tristeste jeg har opplevd. Det er jo ingen forvarsler på at noe er galt, og så er det ikke liv å finne på ul... Jeg var lei meg og nedfor i et halvt år etter den opplevelsen. Men nå skal det gå bra med oss! Morsomt å høre fra noen som er omtrent på samme sted i løypa. Du er jo litt lenger, jeg er 6+5 i dag.

Masse lykke til på ul på onsdag, skal krysse alle fingre for deg!

• 3 uker senere...

Tusen takk, Lie79!!! Og du har jo kommet i mål! Nå er det tre uker siden ul, og angsten er tilbake for fullt. Har hatt småblødninger siden uke 6, og det har ikke gitt seg ennå. Det er litt vanskelig å tro at det fortsatt er to i magen, men håpet er jo på plass! Håper å få en ny ul innen et par uker, trenger litt ro i sjelen igjen... (Er 9+4 i dag)

Annonse

Tusen takk, eka72!

Syns det er så mange fantastiske mennesker her inne, (du er absolutt en av dem), ikke alle som klarer å juble over andres gleder når man er midt i en motbakke selv! Det står det respekt av. Jeg skal følge med på deg også, håper du snart er i gang igjen!!! Skal oppdatere etter neste ul også, så da snakkes vi nok snart. Er du på assistert befruktning under neste forsøk?

Klem fra meg

Hei igjen c",)

Godt å ha støtte fra alle fantastiske damer her inne ja...... Blir spennende neste gang du skal på ul. Gleder meg til å høre fra deg. Ringer nok inn mens i desember vi ja, var jo på samtale med legen på onsdag, og føler at vi får god oppfølging. Legen skulle kontakte flere som skulle gå igjennom forsøkene våre, og eventuellt se om vi kan få noe tileggsbeh. neste gang, god å føle at man blir tatt på alvor. Ved neste forsøk tror jeg at jeg skal være forsiktig med å være her inne for mye, vanskelig å ikke sammenligne seg med andre :-) Hvis det er greit så kanskje jeg sender deg en pm isteden???

Lykketil videre, og sist men ikke minst ha en strålende helg!!!

Klem

Kjære bobbygirl ♥♥ gravid :)

Gratulerer så utroølig masse, også dobbel lykke da:) Fikk helt tårer i øynene når jeg leste innlegget ditt:)

Går det fortsatt fint med dere alle sammen:) Når blir neste UL da???

varm klem fra meg som gleder meg til og følge deg fremover:)

Tusen takk for hyggelig hilsen Tirilgirl! Håper så veldig at det fortsatt er to der inne, på tross av spotting og småblødninger siden 6+0. Skal på genetisk veilidning neste uke, er da i uke 10 og håper på en ul i forbindelse med den oppfølgingen. Håper å kunne komme med gode nyheter her inne etter det!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...