Gå til innhold

Noen med Leiden her ?

Anbefalte innlegg

Går dere på blodfortynnende ?

Jeg gikk på fragmin i mitt første svskap og har fått henvisning til sykehuset nå, for oppfølging .Men de klarer ikke å bestemme seg for om det er Ullevål eller Riksen som skal følge meg opp.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142411647-noen-med-leiden-her/
Del på andre sider

Fortsetter under...

• 3 måneder senere...

Er du blitt klokere? Jeg har leiden jeg også ,men jordmora visste ikke så jeg skal til legen til mandag. forrige sv angerskap fikk jeg blodpropp i beinet og tok fragmin fra 7 måned , men tror jeg må begynne med det til mandagen bare for å være på den sikkre siden"". Hvordan går det med deg=?

• 1 måned senere...

Hei .

Jo det går greit .:)

Når jeg skrev dette innlegget var jeg gravid og ventet på å komme inn på Ullevål eller Riksen .

I uke 9 ble det påvist at jeg hadde et svskap utenfor livmora (min 2 utenfor)

Ble gravid igjen 14 dager etterpå og er nå i min uke 21 med en liten gutt :)

Har gått på abyl e og fragmin siden uke 4 , har sluttet med abyl e nå og går på en litt høyere dose med fragmin . Skal på ny kontroll på Ullevål i uke 34 .

Idag har jeg fått påvist svangerskapsdiabetes , så blir nok kontroller på det også ..

Hvordan går det med deg da ? Fikk du fragmin?

• 7 måneder senere...

Hei.Hvordan går det med deg?Du har vel fått den lille gutten din nå?:)

Har Leiden jeg også.Ble ikke sikkelig utredet da jeg skulle ha tulla mi,men tok Albyl-e i hele svangerskapet.Tok ks og mistet mye blod,fikk blodoverføring.Fikk også en blodpropp i hjernen.Har tilsammen hatt 4 blodpropper,så folk kommer til å synes at jeg er spenna gal som vil bli gravid igjen..

Og jeg håper på bedre oppfølging neste gang!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...