Gå til innhold

Påmeldig til treff på Himmelblå i Asker kl 12:00 for høstmødre :o)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei!

Jeg og lillejenta kommer.

Det kan dog være at jeg kommer ikke helt på slaget 12 da det er litt vanskelig å planlegge med disse småtassene.

Gleder meg til å se dere igjen! Og håper at det kommer flere - gjerne både med og uten babyer...

Septemberbarn, gleder meg til og se lille jenta di! Husker hvor vanskelig det var og komme seg ut i tide med babyen. Jeg gikk fra og alltid komme for tidlig til alt til og komme en halvtime for sent hele tiden :o) Tiden flyr med de små :o)

Blir spennende om jeg og Linn føder innen torsdag :o) Nå er det jo fryktelig nære, så det er spennende. Satser for min del på at hun ikke kommer før fredag, det passer best :o)

Håper også at andre med barn i magen eller små babyer kommer. Hyggelig desto flere som kommer :o)

Hei dere!

Jeg skulle gjerne vært med i dag, men kan dessverre ikke:-( Det er vel like før for de fleste av oss og snart har vi alle født! rart å tenke på... Jeg selv skal på kontroll i morgen og blir muligens satt i gang, vi får se. Håper dere setter opp et treff og legger det ut her så jeg ikke går glipp av noe:-)

Gratulerer til dere som allerede har født!

Annonse

Hei! Da kom lillejenta vår til verden i går kveld kl 19:49 :-) så det var ikke veldig lenge etter jeg gikk fra dere :-) det var en veldig fin fødsel og alt var bra m lille prinsessen :-)

Jeg tenkte jeg skulle sjekke om du hadde oppdatert noe her inne! Herlighet, da gikk du hjem i grevens tid :) Gratulerer så veldig masse! Var på kontroll i dag og her har hodet festet seg og hun ligger på riktig side, så nå er jeg også klar :) spent på å høre hvordan fødselen gikk :)

• 2 uker senere...
  • 3 uker senere...

Gratulerer så mye Linn og Selma! Håper og snart få hilse på de små nurkene :o) Jeg setter opp et treff til torsdagen jeg på himmelblaa, så kan vi se om noen av dere kan. Hvis ikke, tar vi det bare en annen dag :o)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...