Gå til innhold

Påmeldig til treff på Himmelblå i Asker kl 12:00 for høstmødre :o)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Da har jeg satt opp treff, håper flere kan komme!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Jeg og lillejenta kommer.

Det kan dog være at jeg kommer ikke helt på slaget 12 da det er litt vanskelig å planlegge med disse småtassene.

Gleder meg til å se dere igjen! Og håper at det kommer flere - gjerne både med og uten babyer...

Skrevet

Septemberbarn, gleder meg til og se lille jenta di! Husker hvor vanskelig det var og komme seg ut i tide med babyen. Jeg gikk fra og alltid komme for tidlig til alt til og komme en halvtime for sent hele tiden :o) Tiden flyr med de små :o)

Blir spennende om jeg og Linn føder innen torsdag :o) Nå er det jo fryktelig nære, så det er spennende. Satser for min del på at hun ikke kommer før fredag, det passer best :o)

Håper også at andre med barn i magen eller små babyer kommer. Hyggelig desto flere som kommer :o)

Skrevet

Ingenting som tyder på at jeg skal føde snart i alle fall :) Men gleder meg til å hilse på den lille jenten din... :)

Skrevet

Hei dere!

Jeg skulle gjerne vært med i dag, men kan dessverre ikke:-( Det er vel like før for de fleste av oss og snart har vi alle født! rart å tenke på... Jeg selv skal på kontroll i morgen og blir muligens satt i gang, vi får se. Håper dere setter opp et treff og legger det ut her så jeg ikke går glipp av noe:-)

Gratulerer til dere som allerede har født!

Skrevet

Hei! Da kom lillejenta vår til verden i går kveld kl 19:49 :-) så det var ikke veldig lenge etter jeg gikk fra dere :-) det var en veldig fin fødsel og alt var bra m lille prinsessen :-)

Skrevet

Jeg tenkte jeg skulle sjekke om du hadde oppdatert noe her inne! Herlighet, da gikk du hjem i grevens tid :) Gratulerer så veldig masse! Var på kontroll i dag og her har hodet festet seg og hun ligger på riktig side, så nå er jeg også klar :) spent på å høre hvordan fødselen gikk :)

• 2 uker senere...
Skrevet

Hei jenter :) Ville bare fortelle at lillesøster ble født torsdag 21 :) Vi slapper av og koser oss og ser frem til vi er klare til å treffe dere :)

Skrevet

Hei!

Og jeg kan meddele at gutten vår kom til verden fredag 22.10:-) Blir artig å treffe alle sammen med de små når ting har gått seg litt til.

Skrevet

Gratulerer til dere alle sammen! Gleder meg til å se de nyfødte. Gjerne gi en lyd når dere er klare for treff så avtaler vi tid og sted.

• 3 uker senere...
Skrevet

Gratulerer så mye Linn og Selma! Håper og snart få hilse på de små nurkene :o) Jeg setter opp et treff til torsdagen jeg på himmelblaa, så kan vi se om noen av dere kan. Hvis ikke, tar vi det bare en annen dag :o)

Skrevet

Jeg satte opp på onsdag 24, da har man litt tid på seg og evt tid til og endre dagen hvis noen ikke kan :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...