Natalina ´08 og snuppa ´10 Skrevet 7. oktober 2010 #1 Skrevet 7. oktober 2010 Hvordan gikk det å legge barnet i egen seng?
totette* Skrevet 7. oktober 2010 #2 Skrevet 7. oktober 2010 Sluttet når ungen var 2 mnd omtrent... måtte ha henne i senga pga at hun hadde kolikk i bynnelsen og det var den eneste måten å få henne til å sove på. Når kolikken ga seg, la vi henne i egen seng - og det gikk veldig fint. Hun ble fort vant til det - jeg satt ved senga hennes til hun sovnet i begynnelsen til hun ble trygg der. Var endel hyling, men det varte som regel ikke så lenge.
2010 Mammaen Skrevet 7. oktober 2010 #3 Skrevet 7. oktober 2010 Tok det gradvis fra å sove hele natten i vår seng til lengre og lengre økter i egen seng. Begynte vel da han var en måned og fra og med ca 2,5-3 mnd har han sovet hele natten i egen seng. Han spiser nå ca 2 ganger per natt, men jeg legger han i egen seng etter ammingen. Jeg sover ikke noe godt med baby oppi med oss, og ikke han heller.
Canari Skrevet 7. oktober 2010 #4 Skrevet 7. oktober 2010 Vi sluttet ved 7-8 uker. Det var utrolig bra for meg, og babyen reagerte ikke i det hele tatt. Jeg holder fortsatt (15 uker) hånden hans og stryker han litt over pannen ved innsoving.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå