Gå til innhold

Dere erfarne fødedamer.......:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er førstegangs så har ingenting å sammenligne med....

Har hatt vonde tak med ujevne mellomrol i hele går, i natt og i dag. Men det tar seg liksom ikke ordentlig opp heller. Hadde også en liten blødning i går og har siden det hatt endel slimete blodtilblandet utflod. Tror dere noe nærmer seg, eller er det kun modning...? Om noe er på gang, hvor lang tid kan det da ta før det tar seg opp...? Hadde termin i går....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skulle ønske at jeg kunne svare, mine fødsler bare starter ut av det blå uten forvarsel. Men hvis du hardde termin i går og har hatt ujevne tak, så kan det vel liten tvil om at du snart blir å føde? Virker som om kroppen din forbereder seg ihvertfall, så vil tro det starter ganske snart, spesielt siden du har hatt blødning.

Lykke til ihvertfall;)

Skrevet

Tror definitivt noe nærmer seg! Blødning + tak vil si nært forestående fødsel i min bok. Søsteren min sin fødsel startet slik. Lykke til!

Skrevet

Da jeg var hos jordmor nå på mandag, sa hun at om man opplever blødning skal man ta kontakt med de uansett. Om du ikke har gjort det enda, da. Men er usikker på om hun mente når som helst i svangerskapet, i tillegg til så nært terminen.

Skrevet

Trodde det var vanlig med litt sporblødning sånn i begynnelsen...? er jo ikke frisk blødning liksom, mer som økt utflod med litt blod og slim i......skal på kontroll hos jordmor i morgen så kan jo evt spørre da:)

Skrevet

jeg synes det virker som om slimproppen er gått. det er helt normalt med litt blod i slimet. når du har tak i tillegg så kan det virke som om det er seriøs modning på gang! kommer det mengder blod så må du kontakte føden.

kan virke som om det ikke er lenge til fødselen er skikkelig i gang;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...