Gå til innhold

Privat ultralyd i Bergen

lillelykkelig ♥ jenten min ♥

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg har bestilt time hos Volvat, og lurer på om noen her inne har vært der før? Er 11+6 den dagen jeg har fått time. Grunnen til at jeg har bestilt time, er for å roe disse berømte nervene for om det er liv osv;) Klarer nemlig ikke å vente noen uker til.

Og vet dere isåfall hvor mye det koster? Stod at det kostet 350,- for ultralyd hos allmenlege, men må man ha konsultasjon eller GU itillegg? Vet ikke helt hvordan det er på sånne private ultralyder..

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142411167-privat-ultralyd-i-bergen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi betalte 1300kr for tidlig ultralyd på volvat, fint å se et hjerte som banker, men fikk samtidig"moralpreike" fra gynekolog og spl. om at jenter engster seg for masse, at det er normalt å miste(ikke normalt for meg, for meg var det kjempetrist og tragisk) og at det som regel gikk fint og at det ikke var vits i å engste seg?????? Det kunne de jo spart seg, alvorlig talt. Håper de tar fint imot deg.Masse lykke til .

Har vært på ul der en gang. Helt greit, men synes jeg fikk litt for lite igjen for pengene. Var ikke mange minuttene jeg var der inne. Går til Trude Hetland (Alfahelse) på bryggen i stedet. Koster "bare" 600 kr for ultralyd hos henne :) I tillegg er hun veldig engasjert, smilende, forståelsesfull osv. Stort pluss!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...