<3Mamma til 3 <3 Skrevet 7. oktober 2010 #1 Skrevet 7. oktober 2010 Hvor lenge hadde dere vondt i underlivet etter fødselen? Er nå 7 dager siden jeg fødte datteren min, men har vondt enda. Mest vondt når jeg står og går. En trykkende, sviende smerte =( Håper det ikke varer så veldig lenge=) mistenker også at jeg har fått en soppinfeksjon på toppen av det hele=( Noen som vet om jeg kan bruke canesten så tidlig etter fødselen?
E-sept10 Skrevet 7. oktober 2010 #2 Skrevet 7. oktober 2010 Lillejenta mi er nå 12 dager gammel. Er bare ett par dager siden den smerten forsvant hos meg. Så det er vel snart over hos deg og Jeg trodde jeg hadde fårr en soppinfeksjon, men jeg brukte bare Asan våtservietter og vasket meg forsiktig nedentil etter hvert dobesøk, og da forsvant all lukt og svie etter bare noen dager!
<3Mamma til 3 <3 Skrevet 7. oktober 2010 Forfatter #3 Skrevet 7. oktober 2010 noen dager til skal jeg nok klare =) skal gå til innkjøp av asan våtservietter i dag =) Takk for svar =))
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 7. oktober 2010 #4 Skrevet 7. oktober 2010 Jeg har vært så heldig denne gangen at jeg ikke har hatt noe smerter eller sånt i ettertid, men ville bare tipse deg om dette forumet, som er for oss som allerede har født- småtroll 0-1 år, BIMs eget babyforum; http://www.dinbaby.com/forum/messagelist/3003 lykke til og grattis m den lille!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå