Gå til innhold

Ny her:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Da melder jeg meg inn her..:) Jeg er 22,samboer 26. Har akkurat hatt et svangerskap utenfor livmor som førte til at de måtte fjerne den ene egglederen, i uke 8. Vi har nå bestemt oss for å prøve igjen, å jeg krysser armer og ben for at jeg blir gravid igjen og at den lille kommer seg på riktig plass :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei hei :)

velkommen :)

så synd å høre, men så flott at dere har bestemt dere for å prøve på nytt :) blir nok ikke lenge til vi alle prøvere får det til :)

er selv i første pp, er 17dpo, har testa en positiv, og 3 negativ, så jeg skjønner ikke helt. men skal til legen på mandag så da får jeg svar :)

Skrevet

Takk for det:) har vært en tøff periode nå, men nå som vi skal prøve startingen så blir liksom alt litt bedre igjen:) Håper det klaffer for alle oss prøvere snart:) Må bare komme meg litt inn i dette, skjønner ikke så mye syklusen å sånn, men det kommer vel, hehe :) Oi du har fått en positiv ja, er det den første du tok eller en av de siste? Håper den er klaar positiv hos legen da !:))

Skrevet

så bra å høre da :) vi krysser fingre og tær for at det går bra denne gangen for dere :)

nei da er vi to, når el kommer og syklus, men men. det er vel en del av morroa :) litt arti å planlegge litt, men man blir litt "gal" av all den ventinga da :P hehe

det var den første jeg tok som ble positiv, og dagen etterpå var den negativ og neste, så da hadde jeg slått fra meg tanken om noe graviditet denne gang, men har ikke fått mens enda :/

jeg håper fortsatt :D

Skrevet

Velkommen og masse lykke til =)

Skrevet

Takk, masse lykke til til dere også :))

Chessy-Mae : Hehe ja er jo litt moro dette her også da, hehe, har bestilt en gaug med tester nå, så det skal testes framover ja! Jeg må tidlig på undersøkelse når jeg blir gravid igjen, grunnet det som skjedde nå sist. Må betille el tester også da, så kanskje jeg skjønner litt mer jeg også, hehe :) Hvordan har det gått, har du fått mens? Eller ny positiv test?:)

Skrevet

Takk, masse lykke til til dere også :))

Chessy-Mae : Hehe ja er jo litt moro dette her også da, hehe, har bestilt en gaug med tester nå, så det skal testes framover ja! Jeg må tidlig på undersøkelse når jeg blir gravid igjen, grunnet det som skjedde nå sist. Må betille el tester også da, så kanskje jeg skjønner litt mer jeg også, hehe :) Hvordan har det gått, har du fått mens? Eller ny positiv test?:)

AAAAA

Skrevet

hehe har også bestilt en haug med tester, bare for å være på den sikre siden :P og CB tester tar livet av pengeboka mi..

jeg så inne på billigtester.no at de hadde noe som heter EL kalkulator, så regner den inn sånn ca når man har EL, den skal jeg bruke neste gang :)

kan jeg få spørre om hvorfor du må undersøkes tidlig? for å unngå det som skjedde sist?

joda, her går det, ingen mens enda.. Skal til legen i dag, for å finne ut en gang for alle hva som skjer :) så jeg har tatt sorgen på forskudd med å kjøpe el tester :P haha

Skrevet

Haha ja da har vi litt å bedrive tiden med fremover ja :P Åh, det visste jeg ikke, skal sjekke ut det !:) Ja, for å unngå det. Hadde mest sannsynelig en SA i sommer, så da har det vært to mislykka svangerskap på kort tid. Men det i sommer blei ikke bekrefta av lege da, hadde sterke blødninger og smerter når jeg ikke skulle ha mensen, så regna nesten med at det var det. Men ja, de sa jeg måtte komme tidlig inn neste gang, selv om de ikke kan se noe før uke 6., men de kan kanskje ta blodprøver å sånn? Er jo så redd for at dette skal skje igjen, å at jeg da må fjerne den siste egglederen, så jeg kommer til å teste meg en del ganger i mnd ja, hehe :P

Oii, så spennende a!! Krysser fingrene for deg altså, at du har en liten en på vei!:) Hvis ikke, så er det bare å kjøre på med fortsettingen, så sitter den nok:) Men det er jo store sjanser for at du er gravid nå da!:))

Masse masse lykke til hos legen!:)

Skrevet

huff.. du er sterk da, holder humøret oppe og er klar til å prøve på ny :)

hadde jeg gått igjennom noe sånt, har jeg så å si gitt opp.. men når man har hatt SA, må man ikke på utskrapning? Ei venninne av meg hadde SA, uten at hun visste at hun var gravid, å hun måtte til utskrapning..

å nei, fjerne siste eggledern?? nei da må man være på vakt ja!! :D

nei det gikk som forventa til legen :/ no baby yet... men han sa at vi måtte fortsette å ha samleie regelmessig og teste meg hver 14 dag (som jeg bi å klare å holde meg så lenge) :P

men det kommer til å klaffe for både deg og meg en dag :D

Skrevet

Hei, og velkommen hit .) Lykke til framover :)

Skrevet

Jo takk sjansen var ikke så mye redusert at det ville ha noe å si. Nei jeg måtte ikke det, jeg dro ikke å sjekka det, snakka med legevakta på telefonen, de sa det ville bare blø ut av seg selv, så kroppen fikk det vel ut på egenhånd..

Uff det var ikke noe særlig da, men da får du bare høre på legen ja, å gjøre som han sier, så er det ikke lenge for deet, de sa heldigvis på sykehuset at jeg kunne fremdeles bli gravid, før det klaffer! Hihii, nei jeg klarer nok heller ikke å klare å holde meg så lenge:) :D

Jaa, det kommer til å klaffe for oss, å alle andre her inne : D

Skrevet

Tusen takk, lykke til til dere også :)

Skrevet

velkommen og lykke til :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...