eka72 prøver igjen Skrevet 7. oktober 2010 #1 Skrevet 7. oktober 2010 I dag er det 1 år siden vi var inne til forsamtale på ivf klinikken....... Har nå hatt tre innsett, og ingen graviditet er skjedd ennå:-( Har nå siden 29/9 ruget på 2, og i dag på rugedag 8 har jeg hatt mye crinone rester (rosa i fargen) igjen, dette hadde jeg også rugedag 2-3. Tror ikke det går vår vei denne gangen heller, Har nå murringer og menssmerter, vondt i hodet, og brystene er ikke lenger ømme. Hmmmm har lyst til å SKRIKE f f....... Er nå lei hele dette styret. Tror ikke det blir noe baby på oss:-( Vet egentlig ikke hva som skjer hvis vi ikke klarer det denne gangen heller, mannen min er nemlig lite lysten på å fortsette, men jeg vet ikke om jeg klarer å legge fra meg det siste forsøket vårt....... Vi begynner å bli godt voksne nå, og det er kanskje på tide å begynne å leve litt igjen, hmmm blir nok endel diskusjoner i heimen framover:-) Ble mye sutring det her, men dere får ha takk for at dere leste det:-) Ønsker alle lykke til!! eka72 :-(
popstar Skrevet 7. oktober 2010 #2 Skrevet 7. oktober 2010 SKRIK DET UT!! Jeg syns du er fantastisk positiv som klarer å sette smiley-tegn, jeg;) Nå kjenner jeg ikke forhistorien deres, men jeg tenker på Jenny Jennsen med ti forsøk, og Celine Dion med seks forsøk og som endelig lykkes etter det;) Mitt motto er: Den som gir seg er en dritt!! La aldri håpet slutte å spinne..... Føler med deg, stor klem fra meg;)
♥ gammel [p]røver ♥ venter 2! Skrevet 7. oktober 2010 #3 Skrevet 7. oktober 2010 Jeg har svart deg inne på Gravide slitere :-)!
Merete 33 Skrevet 7. oktober 2010 #4 Skrevet 7. oktober 2010 Hei eka 72! Ja, skrik, grin, spytt, og hyl!!! Det hjelper i allefall på trykket inni seg! Det VET jeg alt om! Men du, jeg ble gravid på 4. innsett... :-) Er 26 uker på vei! Og vår lille eskimogutt spreller omkring inni magen min! Og (sorry) men jeg synes desverre ikke synd på mannen din! Det er DU som går gjennom det meste her. (Jeg vet at han går gjennom mye, men sammenliknet med deg, så bør han takle det). IKKE GI OPP! Bruk i allefall de forsøkene dere har! Og vit med dere selv at dere gjorde det dere kunne. Så slipper dere i allefall å tenke, kanskje neste gang! (Kanskje litt spisst dette innlegget, men det er godt ment!) Lykke til!
hønemor-07 Skrevet 7. oktober 2010 #5 Skrevet 7. oktober 2010 Hei eka72!! Å så utrolig trist å høre, jeg har tenkt masse på deg. Det er så urettferdig at det skal være så vanskelig å få ønskene våre oppfylt. Jeg skjønner at det er tungt, men dere må ikke gi opp, spesielt ikke mannen din. Stå på videre, "alle gode ting er 3" sier de fleste. Masse lykke til videre. Tenker på deg. Stor klem fra Hønemor
eka72 prøver igjen Skrevet 8. oktober 2010 Forfatter #6 Skrevet 8. oktober 2010 God morgen alle sammen! Tusen takk for at dere alle har svart meg, veldig godt å ha damene her inne! Setter stooor pris på dere:-) Mensen har ennå ikke kommet så det er kanskje et liiite håp igjen da, er i dag på rugedag 9... Har heller ikke kommet noen crinonerester i natt/morgen..... Så nå krysser jeg fingre og tær.. Ønsker dere alle en fiiiiiin fredag!!
blåmeis:) Skrevet 9. oktober 2010 #7 Skrevet 9. oktober 2010 Rugedag 10! Håper det fortsatt ser bra ut? Ikke lenge til du kan teste nå!
hønemor-07 Skrevet 10. oktober 2010 #8 Skrevet 10. oktober 2010 Hei eka72. Hvordan går det med deg?? Jeg håper at du er ruger fremdeles. Krysser alt jeg har for at denne gangen skal det lykkes:O) Tenker masse på deg. Klem fra Hønemor
eka72 prøver igjen Skrevet 10. oktober 2010 Forfatter #9 Skrevet 10. oktober 2010 Hallo hønemor!!! Så utrolig koselig at du tenker på meg:-) Joda er ruger fremdeles rugedag 11 nå.......Har fortsatt crinonerester (rosa, brun) men det er for det meste på morgenen..... Har egentlig belaget meg på at mensen kommer for fullt i morgen på dag 12, det har det nemlig gjort på de forrige forsøkene også;-( Ellers så må man vel si at formen er ok, litt murring i rygg, mye vondt i hodet noe som ofte kommer iforbindelse med mensen..... Håper det går bedre med deg også........? Har lest på tråden din også se. Lykke til, og så snakkes vi fremover håper jeg! Klem fra eka72
Hedda39 Skrevet 10. oktober 2010 #10 Skrevet 10. oktober 2010 Krysser fingrene for deg..... !!!!!! Måtte det gå denne gangen. Jeg skal igang igjen i nov jeg:) Fryseforsøk:) Har dere noe i fryseren????
eka72 prøver igjen Skrevet 10. oktober 2010 Forfatter #11 Skrevet 10. oktober 2010 Hei Aurora 33!!! Takk for det:-) Nærmer seg raskt november da..... Og da får du en liten eskimo å ruge på...... :0) Denne gangen blir det din tur...... Denne gangen fikk vi ingen på frys, de som var befruktet var ikke optimale til å havne i frysa desverre...... Hvor mange innsett har dere hatt da? Ha en fortsatt god Søndag.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå