Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2010 #1 Skrevet 7. oktober 2010 Og er det noe jeg som hobbysnekker kan fikse selv?? Mannen min er snekker, men har lyst og begynne oppussing alene selv uten hans hjelp!
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2010 #2 Skrevet 7. oktober 2010 http://www.byggebolig.no/ har fine tips og en grei søkefunksjon. Ellers har vel maxbo eller byggmakker tips på sine sider? Har du gjort et google søk?
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2010 #3 Skrevet 7. oktober 2010 Det skulle gå an å lime på dersom betongflaten bak er relativt jevn.
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2010 #4 Skrevet 7. oktober 2010 Det var et noe forhastet svar da, 13:55. Det kommer litt an på hva slags rom det er. Vil det være kaldt eller varmt? Har man beregnet om det kan komme kondens? Det kan være nødvendig å ha noe i mellom. Hvorfor noen vil risikere å gi sin håndtverkermann dobbeltarbeid er mer enn jeg forstår. Vil anbefale HI å sette seg GODT inn i tingene før hun eventuelt gjør noe.
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2010 #5 Skrevet 7. oktober 2010 du kan enten lekte ut og skru platene i lektene. lektene må da skrus i betongen ved hjelp av bor og plugger. eller du kan lime dem rett på betongveggen. da er du avhengig av at betongveggen er relativt jevn, ellers blir det dårlig feste. dette er noe du klarer selv, hvis du klarer å håndtere en sag og en drill. jeg jobber i byggevarebransjen og selger sånne plater!
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2010 #6 Skrevet 7. oktober 2010 Jeg ville gått på butikken der du skal kjøpe platene og forhørt meg der. Jeg er en evig oppusser og de fleste ansatte i bygg og interiørbransjen vet hva de snakker om. Der kan du forklare hva slags rom du skal pusse opp. Om det er kjeller, fuktig osv. Om du skal ha gulv etterpå. Mange gode råd og du får også tips om hva du trenger av utstyr. Dette greier du helt fint, men det er greit at "en som kan" vet hva slags rom du skal pusse opp slik at du får det du trenger før du begynner Lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå