Snuppa! Skrevet 7. oktober 2010 #1 Skrevet 7. oktober 2010 Gutten min på snart 7 mnd sitter alltid på kjøkkenet sammen med meg når jeg lager mat til han, så tålmodig da, helt til han får på smekka, da begynner han plutselig å gråte, men da er jo neste mat, så går vel 2 sek fra smekka er på til maten er i munnen,hehehe. Må le litt av han da, begynner å gråte hver gang smekka kommer på. Flere?
T&S&F Skrevet 7. oktober 2010 #2 Skrevet 7. oktober 2010 Hehe, så rart. Det tenkte jeg over i sta. Det gjør min på 7 mnd også. Litt vel utålmodig når hun vet at maten kommer
The Bad Gal Skrevet 7. oktober 2010 #3 Skrevet 7. oktober 2010 De blir utrolig utålmodige når de vet at det kommer mat:-) Mine har ikke vært slik med med vanlig mat, men ved amming. Storgliser og ler litt sånn merkelig "hehehehehe..." som bare eskalerer ila sekunder og ender i hylgråt om ikke puppen er i munnen fortere enn svint!
Gjest eelis+kian Skrevet 7. oktober 2010 #4 Skrevet 7. oktober 2010 Hehe, min klatrer på meg og sutrer når han ser at jeg lager mat. Jeg bruker bare å sette han i stolen sin mens han venter, så er han så blid og fornøyd atte :-) Han er morsomst når han vil ha pupp, da trekker han ned genseren min og peser på en spesiell måte. Han er en skikkelig puppegutt!
Gjest JuniGull2010 Skrevet 7. oktober 2010 #5 Skrevet 7. oktober 2010 Min er slik når jeg ammer liggende i sengen.. Han er mer tålmodig når jeg sitter og ammer av en eller annen grunn, men når jeg legger han ned i sengen så går hodet automatisk over til den ene siden, han gaper høyt og suterer om ikke puppen kommer raskt nok inn i munn! Han smiler og er glad frem til han blir lagt ned. :-)
Gjest JuniGull2010 Skrevet 7. oktober 2010 #6 Skrevet 7. oktober 2010 Skrivefeil: Suterer = sutrer........
Mammaaaaaa Skrevet 7. oktober 2010 #7 Skrevet 7. oktober 2010 Min blir veldig utolmodig når eg legger han ned for å amme. Når han skjønner det er mat han skal få lager han noen merkelige lyder. Noe sånt som håhåhåhåhåhåhåhå og begynner å sutte på bhn hvis ikkje den blir tatt av fort nok :-D
*LillaMeg* Skrevet 7. oktober 2010 #8 Skrevet 7. oktober 2010 Min begynner å sutre når jeg lager maten og det ikke går fort nok, men så fort jeg begynner å telle høyt (sekunder flaska er i microen, eller antall skjeer med mme) så begynner han å le og smile.. Han skjønner vel kanskje at det skjer noe da..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå