Gå til innhold

Kan jeg fryse hjemmelaget kålsting?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lagde ganske så mye, så det hadde jo vært greit å fryst ned noen porsjoner i tillegg, men vet ikke om det anbefales?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har hørt at kål ikke er noe lurt å fryse- var noe greier om at det ble seigt.. Men har ikke prøvd selv;)

Skrevet

Ja, det murrer noe i bakhodet at det kanskje ikke er det smarteste å fryse, skitt au.... :)

HI

Skrevet

herregud,hvorfor fryse ned en så enkel ting å lage?! er du så fattig at du må ta vare på alt? herregud hadde blitt flau om jeg kjente deg!! er bare å kaste og lage ny!!

Skrevet

Så utrolig bra for deg at du ikke kjenner meg da 14.36

Ha en flott dag, du vakre menneske :o)

Skrevet

Herregud, for ein kommentar! Me nordmenn er blant dei som hiv mest mat i verda, og me burde hatt betre vett! Kva i all verda er gale med å fryse mat? Grr, kjenner eg blir provosert! (men, det var vel kanskje det som var meininga di òg, sjuke menneske?)

Skrevet

14,36 den der var usmakelig. Men for all del, om det er sånn du holder på så vær så god. HI: jeg lurte faktisk på det samme sist vi laga det til middag - ringte å spurte bestemor og hun sa nei, men husker ikke grunnen :)

Hilsen en som også vil fryse ned mat når det er for mye igjen!!!!! :)

Skrevet

Fryse kål kan være direkte farlig, jeg vet om noen som gikk på folkehøyskole og fikk kål te middag (hodekål) som var fryst. 90 % fikk skikkelig oppkast og alvorlig diare problemer umiddelbart etterpå.

Det går an å forvelle kål men det er jo en prosses da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...