Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2010 #1 Skrevet 7. oktober 2010 Lagde ganske så mye, så det hadde jo vært greit å fryst ned noen porsjoner i tillegg, men vet ikke om det anbefales?
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2010 #2 Skrevet 7. oktober 2010 Har hørt at kål ikke er noe lurt å fryse- var noe greier om at det ble seigt.. Men har ikke prøvd selv;)
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2010 #3 Skrevet 7. oktober 2010 Ja, det murrer noe i bakhodet at det kanskje ikke er det smarteste å fryse, skitt au.... HI
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2010 #4 Skrevet 7. oktober 2010 herregud,hvorfor fryse ned en så enkel ting å lage?! er du så fattig at du må ta vare på alt? herregud hadde blitt flau om jeg kjente deg!! er bare å kaste og lage ny!!
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2010 #5 Skrevet 7. oktober 2010 Så utrolig bra for deg at du ikke kjenner meg da 14.36 Ha en flott dag, du vakre menneske )
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2010 #6 Skrevet 7. oktober 2010 Herregud, for ein kommentar! Me nordmenn er blant dei som hiv mest mat i verda, og me burde hatt betre vett! Kva i all verda er gale med å fryse mat? Grr, kjenner eg blir provosert! (men, det var vel kanskje det som var meininga di òg, sjuke menneske?)
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2010 #7 Skrevet 7. oktober 2010 14,36 den der var usmakelig. Men for all del, om det er sånn du holder på så vær så god. HI: jeg lurte faktisk på det samme sist vi laga det til middag - ringte å spurte bestemor og hun sa nei, men husker ikke grunnen Hilsen en som også vil fryse ned mat når det er for mye igjen!!!!!
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2010 #8 Skrevet 7. oktober 2010 Fryse kål kan være direkte farlig, jeg vet om noen som gikk på folkehøyskole og fikk kål te middag (hodekål) som var fryst. 90 % fikk skikkelig oppkast og alvorlig diare problemer umiddelbart etterpå. Det går an å forvelle kål men det er jo en prosses da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå