Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei. Jeg er og en liten ruger:-) satt inn egg forrige fredag,denne ventetiden kan jo ta livet av en stakkar. Jeg hadde 12 egg(skikkelig høne) 8 er lagt på frys,men jeg har planer om å ikke få brukt for de til seiner;-) Er dette ditt første barn? jeg har ei datter på 8,ho kom helt normalt,men etter en livmortapp operasjon, skjedde det noe som gjorde at jeg ikke ble gravid selv...Masse lykke til til alle her inne,koselig å skrive med noen i samme situasjon:-)

Ååå... det er så deilig å høre og se at det er andre som er i vår situasjon :) Nei, ikke første gang jeg er gravid. Hadde en SA i uke 9 for en del år tilbake med min eks kjæreste. Men hvis dette går godt så blir det mitt første barn og min mann's andre barn :) Har forresten verdens deiligste mann de dagene her... Min mann er en sånn person at han vil ikke glede seg over noe føre jeg er 3 mnd inn i svangerskapet... Veldig redd for å bli skuffet, MEN han er allikevel så beskyttende. Jeg fikk nesten ikke lov til å stå opp av sengen etter vi kom hjem fra sykehuset i går. Han laget middag, fikset hesteboksene til våre 2 hester, kommer med kommentarer som: pass på at hundene ikke hopper opp på magen din osv. Er veldig deilig å se at han "bryr" seg om dette allikevel :) Blir så sjarmert, hehe.

Håper alle dere andre og han en mann som behandler dere som prinsesser :) Vi fortjener det

P.S: Noen som vet hvor lenge man skal gå nå føre man kan kjøpe en graviditets test og man vil få svar? Tror ikke jeg holder ut å skulle vente 13 dager, hehe.

Klem

Min mann er og kjempesøt,han duller og daller for meg(men det har han i grunn gjort hele tia,er så heldig atte,men så måtte jeg kysse noen prinser før jeg fant han og da;-) Jeg fikk beskjed om å vente til 14 dager etter innsett...DET er lenge å vente det! er 1 uke idag,og jeg må da vente 1 uke til?? kan nok hende jeg ikke greier å vente så lenge,selv om jeg sikkert burde hihi. Jeg har hatt 2 sa tidligere,før jeg fikk datra mi,men etter jeg tok en livmortappoperasjon så skjedde det ikke noe..vi prøvde leeenge,men tilslutt fikk vi vite at jeg rett og slett var "stengt" og da skjer det jo lite.

Håper denne ventetiden går fort,og at vi alle får positive svar-det hadde vært en topp julegave i år det!!

Masse masse lykke til!!¨

Klem

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...