Gå til innhold

Stikking i skjeden???

Mammaen til Daniel og Ida :O)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest LilleDina +spire  + 2englebarn

Har opplevd dette jeg også, fullgått 21 i dag, men vet ikke hva det er, hos meg kommer og går det..

Vurderer å ringe jordmor eller noe neste gang det oppstår, er hvertfall ikke noe med urinveisinfeksjon å gjøre, for det har jeg ikke..

Har opplevd og opplever noenganger dette jeg og! Så har lurt litt på hva dette kan være selv! Gjerne gi en oppdaering her inne om noen har noen meninger eller vet hva det kommer av :) Men ei venninne av meg opplevde det samme da hun var gravid og ingenting galt på noen måter, for hun var redd det kunne være en soppinfeksjon e.l., men det var det ikke :) Så sikkert noe som forbereder seg eller noe tenker jeg!? Hmm:)

Annonse

Gjest LilleDina +spire  + 2englebarn

Samme tenker jeg.. Er ikke livmoren det stikker i, kjenner igjen den delen, og dette er ikke det samme.. Her er det snakk om stikkninger i selve skjeden :-/

Men, kan jo ikke være noe galt heller, jeg tar jo konstant en del tester, og de har enda ikke funnet noe galt i noen rettninger (tar tester pga tidelig fødsel sist).. Om det hadde vært noe galt, så ville de jo ha oppdaget det hos meg for lengst!

Er i uke 23 i dag.

Har også hatt slik stikkinger. De lengst ute er nok skjeden som forbereder seg på fødselen ved å utvide seg og blir mer blodfylt. Tror det er det samme som skjer lengre inne. Jeg syntes det har kjentes ut som om det er livmorhalsen det stikker i. Har tenkt at det er kroppen som forbereder seg til fødselen. Men skader ikke å spørre jordmor hvis enn er bekymret. Er jo derfor de er der:)

Har også opplevd lignende, noen ganger er det utrolig vondt, andre ganger kjenner jeg det svakt.

spurte jordmor om hva det kunne være, hun trodde det var livmora som strakk på seg...selv om jeg prøvde å forklare henne at det ikke var i livmora....ikke mye hjelp å få der hvertfall...:/

Da er vi jo iallefall mange her inne som opplever dette, og det er jo i og for seg betryggende. Da er det iallefall ikke noe galt... Ha en fin helg alle sammen. Skal til legen min på sykehuset til mandag, så skal spørre han da. Skriver hva han sa i denne tråden etterpå...

Annonse

Titter innom fra 3.tri.

Vet ikke hva det er, men har hørt mange som har det. Hadde det mye selv de første noen-og-tyve ukene, deretter av og til. Sist for en ukes tid siden. Er nå 34+6.

Sikkert noe som strekkes/øves på..

:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...