Gå til innhold

Hve hjelper mot urolige ben?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hver kveld ligger jeg og spreller i en time før jeg får sove pga uro i bena. helt forferdelig irriterende... Flere?

Og en annen ting, jeg er så stram og støl i all muskulatur i hele overkroppen. Liksom i musklene fra ribbe til hofte om dere skjønner... Hva kommer dette av. Går jeg rundt og anspenner meg uten at jeg merker det selv......?

Har ikke mye å klage over egntlig, men dette er irriterende....hehe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har også sånne urolige ben.. nesten vondt, kjennes nesten støle, eller bare veldig slitne. Likevel urolige.. grrrrr... har ikke noe kur å tilby annet enn felles skjebne - felles trøst..

Har lest at massasje og/eller tøying kan hjelpe.. skal prøve dette!

Skrevet

Mormor ba meg sove med ullabber på. Siden har ikke jeg slitt!

Skrevet

Jeg bruker en tynn ulltråd rundt begge anklene, det hjelper:)

Skrevet

Magnesium-tilskudd skal visst hjelpe. Jeg har gått til innkjøp av det pga urolige hender... Som også er hovne og varme....ukult.

Litt støl og uggen i musklene jeg og, sånn at jeg lett får krampe i leggene osv. Men det er nå sånn det er ;)

Skrevet

Jeg gikk også til innkjøp av magnesium-tilskudd pga urolige ben og for meg har det virket veldig bra iallefall...! Fra å ha sammentrekninger og "rykninger" fra lår til lilletå (ikke særlig behagelig akkurat), har jeg nå kun anklene og fotsålen som strammer seg litt av og til. Er sikkert veldig individuelt om det virker eller ikke, men for meg har det iallefall fungert godt og vil absolutt anbefale å gi det et forsøk!

Må legge til at jeg får massasje av min kjære samboer nesten hver kveld også da!! :)

Skrevet

hehe har akkurat samme problemet!:P det e Frøktelig plagsomt!!:-P

skal prøv ulsokka å magnesium !!:P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...