Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 7. oktober 2010 #1 Skrevet 7. oktober 2010 Står sikkert noe om dette i et av heftene jeg fikk på barsel, men vet ikke hvor de ligger og orker ikke å lete Så- hvor mye bør man egentlig knipe iløpet av en dag, husker ikke dette fra sist gang..
WPW Skrevet 7. oktober 2010 #2 Skrevet 7. oktober 2010 på helsestasjonen sa de at all kniping er bedre enn ingen kniping, men de sier vel ca 10 knip 3 ganger om dagen. hold hvert knip i ca 6 sek. hilsen en som er veeeeldig dårlig på å huske knipingen.... ps. jeg burde skjerpa meg... sleit litt med urinlekkasje når jeg hosta under svangerskapet.. sleit ikke med det i første svangerskap.
Hjertelyd & Knøtteline Skrevet 7. oktober 2010 #3 Skrevet 7. oktober 2010 Jeg tenker more is more og kniper litt hele tiden. Særlig når jeg ammer - hva skal man ellers holde på med? Har en skikkelig runde med knipeprogram hver kveld når jeg legger meg, resten av dagen kniper jeg litt på random, hehe
MaRiAnNe_85 Skrevet 7. oktober 2010 #4 Skrevet 7. oktober 2010 Helsesøster/lege sa at jeg skulle knipe hver dag i 3 mnd fra fødselen av, for så å knipe ca 3 ganger i uken resten av livet.. Jeg hørte at man på et tidspunk at man burde gjøre knipeøvelser de fem første mnd hver dag og har dermed gjort det. Snuppa blir 6 mnd i dag <3 så nå kniper jeg ca 3 ganger i uken, samtidig som når jeg trener sånn ellers
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 7. oktober 2010 Forfatter #5 Skrevet 7. oktober 2010 Takk for svar, da skal jeg knipe i vei her- for vil jo helst slippe Tena Lady på noen år enda hehe;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå