Gå til innhold

Knipeøvelser- hvor ofte og hvor mye?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Står sikkert noe om dette i et av heftene jeg fikk på barsel, men vet ikke hvor de ligger og orker ikke å lete :P

Så- hvor mye bør man egentlig knipe iløpet av en dag, husker ikke dette fra sist gang..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

på helsestasjonen sa de at all kniping er bedre enn ingen kniping, men de sier vel ca 10 knip 3 ganger om dagen. hold hvert knip i ca 6 sek.

hilsen en som er veeeeldig dårlig på å huske knipingen....

ps. jeg burde skjerpa meg... sleit litt med urinlekkasje når jeg hosta under svangerskapet.. sleit ikke med det i første svangerskap.

Skrevet

Jeg tenker more is more og kniper litt hele tiden. Særlig når jeg ammer - hva skal man ellers holde på med? Har en skikkelig runde med knipeprogram hver kveld når jeg legger meg, resten av dagen kniper jeg litt på random, hehe ;)

Skrevet

Helsesøster/lege sa at jeg skulle knipe hver dag i 3 mnd fra fødselen av, for så å knipe ca 3 ganger i uken resten av livet..:)

Jeg hørte at man på et tidspunk at man burde gjøre knipeøvelser de fem første mnd hver dag og har dermed gjort det. Snuppa blir 6 mnd i dag <3 så nå kniper jeg ca 3 ganger i uken, samtidig som når jeg trener sånn ellers :)

Skrevet

Takk for svar, da skal jeg knipe i vei her- for vil jo helst slippe Tena Lady på noen år enda hehe;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...