Gå til innhold

Flere som syns ukene går saaaaaakte? :0p

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja, det går seint! Synes det har gått seint siden positiv test. Litt raskere etter UL, men tiden går sakte!

23 uker nå. Det jeg tenker er at det snart er jul. Og etter jul er det permisjon :) Plutselig går det nok fort.

Kanskje jeg skal begynne å tenke på alt jeg må ordne? Men er ikke så mye med nr 2.... Skal lage til barnerommet (pusse opp) så det tar litt tid da, og mye rot!

Huff ja,.. Jeg syns tiden bare snegler seg avgårde.

Er 16+1 idag, og skal på ord. ultralyd 25 okt. Det er såååå leeeenge til.. hehehe..

Håper tiden går fortere når julen nærmer seg altså. Etter det har jeg to bursdager for døtrene, og februar er jo kort.. Og da nærmer det seg termin som er 23 mars :D

JAAAAAAAA! Snegle snegle snegle snegle!! Og har ikke termin før i mars! Før syntes jeg tiden gikk urimelig fort, men nå??! Har hatt det sllik siden testen var positiv ved 4 uker, og nå er jeg inne i uke atten så tiden går jo tydeligvis. Halvveis om 2.5 uker!! vente vente vente. Jeg må prøve å være takknemlig så lenge alt går bra istedenfor å være utålmodig, men man gleder seg jo sånn til å møte den lille!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...